LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gba spelletje Jungle book

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
gameboy/girl

gba spelletje Jungle book

Ongelezen bericht door gameboy/girl »

Wij zijn er na een paar maanden spelen nu achter gekomen dat ons Jungle book spelletje voor de gba geen einde heeft....
Wij hebben kontakt opgenomen met Ubi soft, de leverancier, en die geeft het probleem toe , alle Jungle book spellen hebben dit probleem, maar is niet bereid hier iets aan te doen.
Ubi soft stelt voor dat ik naar de winkel ga waar ik het spel gekocht heb en daar maar om een nieuwe vraag.
De winkel in kwestie is niet van plan het spel om te ruilen omdat het niet binnen de 90 dagen garantie is.
Ik had dus maar binnen 90 dagen het spel uit moeten spelen!#
Wie heeft het zelfde probleem en/of een oplossing/advies

bedankt!

DJ Cubefanatic

Re: gba spelletje Jungle book

Ongelezen bericht door DJ Cubefanatic »

Gezaag vind ik dit. Ik zit dit forum nou es ff door te lezen en me mond valt open van verbazing hoe de mensen hier kunnen zeuren over de kleinste dingetjes.
In dit geval: ja, je had het spel in 90 dagen uit kunnen spelen. Ben zelf fanatiek gamer en als je er 90 dagen over doet om een disneyspel uit te spelen dan speel je gewoon errug weinig of ben je mss erg klein. Dat het spel geen einde heeft noem ik geen probleem, zoveel spellen hebben dat niet. Tip voor je een spel gaat kopen, zoek eens reviews op op gamesites. Van elk spel zijn er wel een hoop te vinden, ook in het Nederlands. Voor de GBA zou je www.gbaparty.nl en www.m-gaming.nl kunnen gebruiken. Die keren de meeste spellen binnenstebuiten (ik schrijf die reviews ook zelf) en hiermee kun je miskopen voorkomen...

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: gba spelletje Jungle book

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Als blijkt dat het spel (wat ik hier lees is dat dus ook zo) een fabrieksfout bevat, dan is het aan de winkelier om daar met de fabrikant om eruit te komen. Van een spel kan je verwachten dat het een langere levensduur zou moeten hebben dan 90 dagen. De winkelier is dus verplicht het spel ter reperatie of ter vervanging aan te bieden aan de fabrikant.
Dat het spel geen einde heeft noem ik geen probleem, zoveel spellen hebben dat niet.
In dit geval hoort het spel het wel te hebben, wanneer jij een spel koopt van 20 levels en je krijgt er maar 15 omdat de fabrikant foutieve producten toch blijkt te verpakken en te verzenden lijkt het me niet meer dan redelijk dat deze dan vervangen worden door wel deugdelijk spul. toch?
alle Jungle book spellen hebben dit probleem, maar is niet bereid hier iets aan te doen.
Bedoel je dat het een vaak voorkomend probleem is of dat geen enkel spel werkt zoals het hoort? In het laatste geval zou je dus advies moeten inwinnen over achterhouden van informatie, het lijkt me niet zo dat dit probleem niet te achterhalen was voor het uitbrengen van het spel....

blijft hoe dan ook een vreemde zaak...

sorry meneer, maar de nieuwe mercedes heeft geen remmen... geen van alle nieuwe mercedesen hebben remmen, dus we doen er niets aan...

Gesloten