LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medion Racestuur voor PC PS2 GC en XBOX

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
ChristianSchelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2004 08:42

Medion Racestuur voor PC PS2 GC en XBOX

Ongelezen bericht door ChristianSchelle »

Ik heb voor Sinterklaas bij de Aldi een racestuur gekocht wat volgens de verpakking en advertenties werkt voor de PC, GC, PS2 en XBOX.

Nu heb ik dat stuur gekocht voor de XBOX.

Ik heb gisteren een aantal geruchten gehoord dat dit stuur echter NIET werkt op een XBOX. Medion zegt dat er inderdaad een probleem is en dat het stuur geruild kan worden tegen een vergelijkbaar wel werkend exemplaar.

Mits je de bon nog hebt want dat is het garantiebewijs, alleen wordt dat niet gezegd in de winkel.

Wat nu?

Edjuh

Re: Medion Racestuur voor PC PS2 GC en XBOX

Ongelezen bericht door Edjuh »

Ik maak uit je verhaal op dat je de aankoopbon niet meer hebt.

Natuurlijk hoeven ze dat er in de winkel niet bij te zeggen.
Je aankoopbon is bij ieder product een soort van bewijs en moet je gewoon bewaren tot minimaal de afloop van de garantie periode.
Dat weet iedereen.

Misschien dat ze bij de Aldi aan het product kunnen zien dat het nieuw is en dat ze er dan coulant mee omgaan.
Probeer het eens, vragen staat vrij natuurlijk.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Medion Racestuur voor PC PS2 GC en XBOX

Ongelezen bericht door maybe »

Het is toch volkomen logisch dat de aankoopbon het garantiebewijs is. Hoe moet de winkel anders weten wanneer hij gekocht is en of je nog recht hebt op garantie.
Naar mijn weten is dit bij alle producten standaard.

Maar zoals Edjuh ook al aangeeft, ga gewoon langs de winkel en leg het verhaal uit, misschien kunnen ze wel iets voor je regelen. En probeer het anders via medion rechtstreeks te proberen. In ieder geval veel suc6 ermee.

Voor de volgende keer: Bewaar de aankoopbonnen!!!!!

silliechillie

Re: Medion Racestuur voor PC PS2 GC en XBOX

Ongelezen bericht door silliechillie »

Ik heb hetzelfde probleem gehad met medion maar dan met een digi.camera en had ook geen bonnetje meer van de aldi(volgens mij heb ik nieteens een bon gehad maar dat ff der buiten)
Ik ben naar de aldi gegaan en gevraagd een nieuwe bon te maken ervoor en dat doen ze.
Maar medion heeft zo ze eigen regeltjes hoor dus laat je niet gauw afschepen ze zeggen gauw dat het aan je eigen apparaten ligt terwijl het niet zo is.

Gesloten