LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reservering van spel niet goed gegaan

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Tom523
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2011 17:25

Reservering van spel niet goed gegaan

Ongelezen bericht door Tom523 »

Beste allemaal,

Bij de spellenwinkel Gamemania heb ik voor 20 oktober een spel kunnen reserveren waarvan je een speciale editie kreeg als je hem voor 20 oktober reserveerde. Het gaat om het spel Battlefield 3. Ik had hem gereserveerd maar kreeg geen bevestigingsmail. Meerdere keren reserveren lukte ook niet. Ik was genoodzaakt om een nieuw emailadres te maken maar dit was al na 20 oktober. Ik heb hem dus pas na 20 oktober kunnen reserveren. 26 oktober haalde ik het spel op maar ik kreeg de gewone editie. Ik heb toen de klantenservice gemailt en deze adviseren mij om naar de winkel te gaan. Dit is een fout van de website, heb ik nog recht op de speciale editie?

Met vriendelijke groet,

Tom

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Reservering van spel niet goed gegaan

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Kunt u bewijzen dat u voor de 20ste ook het spel gereserveerd heeft?
Zo ja dan heeft u er recht op, zo nee dan niet.

Waarom heeft u niet contact gezocht toen u geen bevestiging kreeg?

Tom523
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2011 17:25

Re: Reservering van spel niet goed gegaan

Ongelezen bericht door Tom523 »

tiepmiep schreef:Kunt u bewijzen dat u voor de 20ste ook het spel gereserveerd heeft?
Zo ja dan heeft u er recht op, zo nee dan niet.

Waarom heeft u niet contact gezocht toen u geen bevestiging kreeg?

Ik kan het bewijzen ja. Heb weliswaar geen mail maar in de internetgeschiedenis staat genoeg. Ik heb geen contact gezocht omdat ik het wilde afwachten, zoals ik steeds vaker heb met reserveren spellen.

Gesloten