LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] viking skelter

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
robin-rick
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2007 21:29

viking skelter

Ongelezen bericht door robin-rick »

hallo,
ik wil voor mijn zoontje een skelter kopen.
nou vind ik de viking skelter een mooie prijs en ziet er nog leuk uit ook. heeft er iemand ervaring met deze skelter.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Skelter

Ziet er prima uit.
Ook mooie specifikaties.
En wat vooral opvalt is de opmerking dat bouten en moeren van roestvast staal zijn.
Niet alleen is dit een veel beter materiaal dan vastroestende bouten en moeren maar bovendien spreekt er een vakkennis uit.

Amateurs gebruiken de term roestvrij staal.

En als het uit die schaatsfabriek komt dan is dit niet slecht.
Ze moeten toch wat he met die zachte winters.

't Is wel wat reklame maar voor deze ene keer wel geoorloofd denk ik.

Goh, ik had vroeger zo'n vader moeten hebben.
Wij moesten het doen met van die kinderwagenwieltjes.
Hoewel, mijn karretje was wel de beste van de paar straten rondom zoals ook mijn slee de beste was.
Je moest alleen niet NDSM (scheepsbouwwerf Amsterdam-Noord)roepen anders stortte alle weer in elkaar.

Grootvader

alex028
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2007 21:03

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door alex028 »

Hallo,

ik zag uw bericht op Trosradar en wil u toch even waarschuwen..

Ik kijk regelmatig op dit forum en zie best vaak fora over skelters..

Je hoort vaak dat mensen skelters kopen van "mindere" kwaliteit en dan achteraf zeggen, had ik maar een Berg of Mammoet skelter gekocht..

zie onderstaand forum
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=33069

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Skelters.

Hier wordt gevraagd naar een Vikingskelter.
Waarom dan de gebreken van een Buffalo zo worden aangehaald is mij een raadsel want daarnaar wordt NIET gevraagd.
Moeten die andere twee genoemde merken zo gepromoot worden?

Voorzover ik dit kon zien en de specifikaties las blijf ik van mening dat er ook met zo'n Vikingskelter niets mis is!

Grootvader

alex028
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2007 21:03

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door alex028 »

Dit forum over de buffalo sketler was even de enige die ik kon vinden op het trosradar forum..

Ik ben ook wel eens een vikingskelter-forum tegengekomen.. vandaar raad ik het af..

Moeten berg en mammoet zo gepromoot worden? Nee, maar het is alom bekend dat deze skelters Niet kapot te krijgen zijn..

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Viking skelters.

Mag ik dan van u de link naar dat Vikingskelterforum?
Ik heb dit niet kunnen vinden!

Maar wanneer ik de specifikaties bekijk zoals door Viking opgegeven en die vergelijk met zo'n mammoutskelter dan lijkt uw opmerking mij nogal stug en toch eerder een reklamepraatje.

Grootvader.

alex028
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2007 21:03

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door alex028 »

Ben ik niet duidelijk in mijn reactie?

Ik schrijf dat ik OP DIT MOMENT geen forum over vikingskelters heb kunnen vinden.. dat ik het wel eens BEN tegengekomen..

wilt u voortaan eerst mijn reactie aandachtig doorlezen?

Ik probeer hier geen reclamepraatje te houden..
ik zeg alleen dat ik de gok niet zou nemen, en gewoon voor een skelter zou gaan waarvan je zeker weet dat alles goed geregeld is..

markioo
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2007 15:12

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door markioo »

beste skelterfanaten
ik zie hier een forum over viking skelters en het verbaast mij dat jullie denken dat viking bij viking schaatsen vandaan komt,haha nou dan zal ik jullie uit de dromen halen,een skelter staat niet op de ijzers en hij wordt namelijk in china gemaakt in opdracht, en het ontwerp en de rechten zijn van de importeur karibu in woudsend waar al jarenlang naar tevredenheid honderden skelters het land doorgestuurd zijn,en ik kan het weten,ik ben een van de trotse dealers in nederland,en heb al jaren skelters in mn pakket zitten, ook viking en die verkoop ik het meest,deze zomer alleen al 210,waaronder ook camping en pretparken en fietsverhuur/skelterverhuur,
dus bij deze vking schaatsen en skelters zijn twee heel verschillende fabrikanten,enik houd het bij de skelters,want ik kan toch niet schaatsen
veel skelterplezier
met vriendelijke groeten markioo

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: viking skelter

Ongelezen bericht door roko72 »

KICK!!

Ik wil ook een dergelijke skelter kopen, want het scheelt wel een "Berg" geld :mrgreen:

Iemand bekend met dergelijke skelters?


http://karibu.nl/18/skelter-hummer.html

Gesloten