LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] X-Trek II - waardeloos!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Hehe, ik ben 24 en denk er ook over om zo'n baan te kopen met drie xtra autootjes. Lijkt me dolle pret met wat vrienden :P

joyce26f
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2006 10:08

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door joyce26f »

nog maals ik ben er nu mee bezig om hem weer uit te gaan bouwen met nieuwe autos en zo dus ja ieder voor zijn eigen maar goed er zijn dus nog wel mensen die de moeite nemen om goed te kijken hoe het werkt en ja die hebben er net als mijn kinderen heel veel plezier in ps ik moet stiekem zeggen dat mijn vent en ik er ook veel plezier van hebben want de jongens zijn er een stuk stiller van geworden lol maar goed leuk dat jullie even wat schreven want ik ben er ook erg tevreden over wil er zelfs misschien een site over maken met uitleg en zo voor mensen die het ook leuk vinden in japan was het speelgoed van het jaar heb ik ergens gelezen heb eerder al een site van de makers van x trek vermeld dus ergens hier boven bij joyce kun je het misschien nog wel vinden je kunt er zien dat er veel te koop is voor dit nou bedankt mensen en wie weet lezen we elkaar weer!!!!!groeten joyce :lol:

Nijverdal
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2007 19:40

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door Nijverdal »

Hallo, ik ben het eigenlijk wel eens met een ieder die positieve geluiden laat horen over x-trek. ik vind het fantastisch spul en dat je af en toe je kinderen moet helpen met een baan is niet erg. Heb er dus ook zelf veel plezier van.
Dat het speelgoed na een of twee keer kapot gaat kan natuurlijk voorkomen, je ziet toch zelf ook wel dat er fragiele onderdelen bij zitten.
Overigens als je er nog onderdelen bij wilt hebben kun je altijd bij de importeur terecht, deze zit in deventer en wil je goedkoop eens kennismaken met x-trek dan bestaat er nog altijd zoiets als marktplaats. Wens een ieder (groot of klein) veel speelplezier.

groeten.

joyce26f
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2006 10:08

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door joyce26f »

kan er kort over zijn ben het met je eens en dat van deventer wist ik niet als je wil kun je de site dan eens opschrijven want ik was in japan beland!! alvast bedankt en groetjes en veel plezier

Nijverdal
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2007 19:40

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door Nijverdal »

goedendag joyce,

de site is www.spectronsales.nl

succes

joyce26f
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2006 10:08

Re: X-Trek II - waardeloos!

Ongelezen bericht door joyce26f »

hoi echt bedankt!leuk ben er blij mee!leuk dat je elke keer antwoord!ik ben hier terecht gekomen omdat ik wat dingen zocht maar in plaats daarvan vond ik mensen die x trek af zatten te kraken ik was het er zo niet mee eens dat ik even wat wou melden maar volgens mij heb ik meteen een groot deel van de site in gepikt lol als ik zelf wat vind gooi ik het er ook op ok wegens werk heb ik niet altijd tijd om meteen antwoord te geven maar ik beloof antwoord altijd! ik vind het leuk dat er mensen zijn die ook blij zijn met hun baan maar ik ga snel even neuzen op de site en echt bedankt we houden elkaar op de hoogte!toppie groetjes joyce

Gesloten