LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] yano

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
mariannevantkruis

yano

Ongelezen bericht door mariannevantkruis »

:cry: mijn dochter heeft vorig jaar december een yano kado gekregen.een trol met afstandbediening die let wel 1 verhaal verteld.
ons is altijd voorgehouden dat er meerder verhalen bij zouden komen.
nu zeggen ze ons dus dat er geen nieuwe verhalen komen en het dus bij deze ene blijft.
als ik dat geweten had, had ik nooit zo'n ding gekocht.
veeeeel te duur betaald voor maar 1 verhaal.
wie heeft er tips en/of ideeen.

Gast

Re: yano

Ongelezen bericht door Gast »

Als je er nog 1 bijkoopt heb je al 2 verhalen, snappie.

mariannevantkruis

Re: yano

Ongelezen bericht door mariannevantkruis »

:evil:
nou gast, als niet elke yano hetzelfde eerste verhaal zou hebben zou dat een brilliant idee zijn.
Doe nu eens een nuttige tip.

Gast

Re: yano

Ongelezen bericht door Gast »

Verhalen vertellen moet je gewoon zelf doen, dat laat je toch niet over aan een trol!

Dat is helaas de nuttigste tip die ik geven kan, want dit is gewoon een typisch geval van jammer, helaas pindakaas en miskoop.

mariannevantkruis

Re: yano

Ongelezen bericht door mariannevantkruis »

:) na mijn brief naar de fabrikant of leverancier en na mijn probleem op jullie forum gezet te hebben, kreeg ik een brief van de intertoys met daarin 3 oplossingen voor mij of in ieder geval voor mijn dochter waar wij zeer tevreden mee zijn .hartelijk bedankt.
groeten marianne van 't kruis :D

Gast

Re: yano

Ongelezen bericht door Gast »

Hiep hiep hoera :wink:

Fazoem

Re: yano

Ongelezen bericht door Fazoem »

:)

Na het lezen dit forum dankzij een tip van onze vrienden, hadden wij besloten om Yano met 1 verhaaltje, die wij vorig jaar voor onze dochter hadden gekocht, terug te brengen naar intertoys. En Intertoys heeft Yano zonder meer terug in ontvangst genomen na het overhandigen van een uitdraai van dit forum. We hebben ons geld terug gekregen en heb de mederwerker bedankt voor deze regeling en tevens verteld dat Yano een heel leuk speeltje is, alleen jammer dat er maar 1 verhaaltje is.
Onze dochter is wild op verhaaltjes vertellen dus gaan we gewoon door met het lezen van div voorleesverhaaltjes, Yano zou daar niks aan hebben afgedaan, maar was leuk geweest voor erbij net als jij...!!
Groetjes en we gaan kijken voor iets leuks bij Intertoys.

lola

Re: yano

Ongelezen bericht door lola »

wij hoorden ook om ons heen dat er geen nw verhalen zouden komen.
heb de intertoys in omgeving gebeld en deze beweren dat er volgend jaar verschillende verhalen gaan uitkomen en dat ze van teruggifte niks wisten?

nou wat moet je hiernou mee?
op dit moment hebben we niks aan yano

Anita456

Re: yano

Ongelezen bericht door Anita456 »

Heey Fazoem!!!

Ik ben blij dat na de tip die ik je heb gegeven (that's what friends are for) je ook daadwerkelijk je geld hebt teruggekregen!!!
Toen je bij de winkel aankwam wisten ze inderdaad van niks, maar met de uitdraai van dit forum, hebben ze je toch het geld teruggegeven, toch achteraf gezien een goeie service, en wie weet als volgend jaar er wel meerdere verhalen uitgekomen zijn, misschien koop je hem dan wel weer opnieuw, want dan is het wel de moeite waard.

En bedankt nog voor de lekkere Merci!!!

Groetjes aniet

Gesloten