LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] polly pocket

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Zwaan

polly pocket

Ongelezen bericht door Zwaan »

Hallo,
Onze dochter wordt eind november 5 en nu is mijn oog gevallen op polly pocket, om dat te geven
Al vaak dingen gekocht maar dan valt de prijs kwaliteit verhouding erg tegen.
Nu mijn vraag:- zijn er mensen die bekend zijn met dit speelgoed?
- wat is jullie ervaring ermee?
- blijven de kleertjes wel heel na het verkleden?
Alvast bedankt.
Greta

ratteke
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

Re: polly pocket

Ongelezen bericht door ratteke »

Hallo lijkt het je wel een goed idee om een vijfjarig kind ( sorry wil niet hatelijk zijn hoor) iet te geven wat zo klein is en zo snel weg kan raken?
Ik vindt dat er wel heel erg kleine dingetjes bij zitten ( bij mijn vijfjarige zou dit al heel snel kwijt zijn :P ).
Ik weet niet welke leeftijd er op de verpakkingen staat, maar het lijkt mij toch niet zo geschikt voor de kleintjes.


groetjessss

rat

Zwaan

Re: polly pocket

Ongelezen bericht door Zwaan »

Ik heb niet gevraagt om advies wat leeftijd betreft.
Er staat overal dat het vanaf 4 jaar is en je kent je eigen kind het beste.
Het gaat mij om de KWALITEIT van het speelgoed.
Daar zou ik dan ook graag wat meer van willen weten.
Greta

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: polly pocket

Ongelezen bericht door gabi »

Hoi, ik verkoop Polly sinds een tijdje en daarnaast heeft mijn dochtertje van net 7 ook het 1 en ander van Polly pocket. Het is erg leuk speelgoed, alleen erg kwetsbaar. De keding scheurt wel makkelijk bij het aan en uit kleden. Het probleem is niet zozeer de kwaliteit, maar je moet even geduld hebben om het te doen, en dat hebben kinderen meestal niet. Je hebt ook sets van Polly Pocket met magnetische kleding, de zogenaamde Click-kleding, deze zijn van hard kunstof en magnetisch en daardoor minder kwetsbaar. Je kent je eigen kind het beste, als zij normaal erg zuinig met haar spullen omgaat, en niet zoals de mijne alles vlug vlug, is het erg leuk speelgoed. Nog een nadeel vind ik dat het zo ontzettend klein is, voor je het weet heb je een paar onderdelen, meestal de schoentjes, opgezogen! Ik hoop dat je hier iets aan hebt... :)

Zwaan

Re: polly pocket

Ongelezen bericht door Zwaan »

Bedankt voor je reactie
Greta

Daniëlle T.
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2007 13:25

Re: polly pocket

Ongelezen bericht door Daniëlle T. »

Hoi,
Mijn dochters van 7 en 4 zijn allebei hélemaal weg van polly.
De kleertjes zijn nog bijna allemaal heel, we raken alleen wel eens een schoentje kwijt. Het zijn inderdaad erg kleine priegeldingen, maar met een leuk koffertje of bakje en een beetje geduld en hulp van mamma kom je een heel eind.
Wij vullen het polly arsenaal weer gezellig aan met de sint in aantocht.
Onze meiden hebben al uren plezier achter de rug. Er zijn trouwens vaak leuke kleine stejes in de aanbieding en als je er dan één duurder groter item naast zet ben je klaar.
Veel plezier!

met vriendelijke groet,
Daniëlle

Gesloten