LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
m.wezenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2009 21:04

Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door m.wezenberg »

Mijn man en ik waren afgelopen vrijdag een van de vele die in de rij stonden voor de dagaanbieding van de Intertoys. Een mini mp3 speler van 29,99 euro die dag voor maar 10 euro. Koopje toch! En dat zo vlak voor 5 december. Wij zagen in gedachten de blije kindergezichtjes al voor ons. Maar jammer genoeg werd het een flop. De testpiet bleek zijn werk niet goed gedaan te hebben tot groot verdriet van onze kinderen. Na het apparaatje uit gepakt te hebben wilde we er meteen muziek op zetten. Maar de gebruiksaanwijzing was zeer sumier. dus even google maar dat leverde niet echt het gewenste effect op. Dus dan maar aan sluiten op de pc. Ik de roze aan mijn laptop en man lief de zilveren aan de pc.
En ja hoor toen begon de ellende. De roze aan de laptop gaf keurig aan dat er een nieuw apparaat was aangesloten en ik kon zo het instalatieprogamma doorlopen. Maar mijn man had minder succes met het zilveren exemplaar. Het werd niet herkend, wel werd er aangegeven dat er een probleem was en er gezocht werd. Na een uurtje wachten was er nog niks. De roze mp3 speler was inmiddels gevuld en werd al afgeluisterd. Maar het zilveren ding bleek het oop aan de laptop niet te doen. Dus vandaag maar eens even intertoys gebeld.
En ja je snapt het al na de stormloop van afgelopen vrijdag waren ze volledig uitverkocht. Ik kon wel het ding terug brengen en mijn geld terug krijgen. Dat is natuurlijk geen oplossing voor ons probleem, een huilend kind wat zijn droom: een mp3 speler, ziet instorten. Ja mevrouw ze zijn uitverkocht en daar kan ik niets aan veranderen. Toen heb ik de dame gewezen op de webshop van internet en daar waren nog 3 kleuren leverbaar. Dus hoe zo uitverkocht?
De volgende optie die ik kreeg aangeboden was afwachten of er a.s. donderdag mp3 spelers bij de nieuwe vracht zit en dan omruilen. Na lang aandringen van mijn kant was men bereid mij donderdag te bellen of de mp3 speler er was.
Blijkbaar is er binnen de organisatie toch ergens een lichtje gaan branden want wat schetst mijn verbazing. Ik werd einde van de middag gebeld door de dame van intertoys. Zij had contact gehad met het hoofdkantoor en er was in heel Nederland geen mp3 speler meer te koop. Sterker nog die er waren zijn ook al omgeruild van wege hetzelfde probleem als wat wij hadden. Er zat dus niks anders op als het kapotte ding weer in te leveren bij het filiaal en mijn 10 euro terug te krijgen. Maar ja dan heeft dat huilende kind van mij nog steeds geen mp3 speler. Mevrouw dan besteld u die van internet. Ik wist niet wat ik hoorde. Leuk die dag aanbieding. Het blijkt dus een een verkoop trukje. Ik heb gezegd dat ik over deze oplossing ontevreden was en mij ging beraden. Dus bel ik zelf even naar de klachtenlijn. Maar jammer genoeg kreeg ik daar hetzelfde verhaal.
Dus eindconclusie: een kind dolgelukkig en de ander zeer verdrietig.
Na een beetje googlewerk heb ik op: helpmij veel lotgenoten gevonden die hetzelfde is overkomen. Mensen hoe kunnen wij onze krachten bundelen een een einde maken aan dit soort lokkertjes.

R. van Dalen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:53

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door R. van Dalen »

Mij is precies hetzelfde overkomen. Maar in mijn geval kreeg ik de mp3 speler. Ik vind het dan ook erg vervelend dat hij niet juist werkt.
Op de webshop van Intertoys zijn de mp3 spelers nog steeds te koop. Dit vind ik erg vreemd na het verhaal. Ik hoop dat Intertoys in ieder geval het geld terug geeft en het beste een vervangende mp3 speler aanbiedt.

miki
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2007 21:36

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door miki »

Wat is er mis met bestellen via internet!!!!

m.wezenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2009 21:04

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door m.wezenberg »

Er is niets mis met het bestellen via internet. Maar als ik de mp3 speler nu via het internet bestel kost hij 29,99 euro i.p.v. de dagaanbieding die 10 euro was. En als ik eerlijk ben vindt ik het deze mp3 speler niet waard. Dan weet ik andere adressen waar de prijs kwaliteits verhouding beter is. Het probleem is dus dat de mp3 spelers van de dagaanbieding het niet doen, je ze in de winkel terug kan brengen en je 10 euro terug krijgt want er zijn geen andere op voorraad. Maar via internet kan je ze wel kopen voor 29,99 euro. Hoezo zijn ze dan niet op voorraad???? Snap je wat ik bedoel?

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Wat verwacht je van een mp3-speler van een tientje??
En vaak werken winkelketens die een webshop hebben gescheiden. Dat wilt zeggen dat de webshop zijn eigen voorraad heeft waar de winkel niet aan kan komen. Wel is het vreemd dat voor een klachtoplossing niet voor een oplossing wordt gezorgd.
U heeft recht op een werkend product en Intertoys lijkt het zich er erg makkelijk van af te willen brengen.

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door Machtold »

Ronduit onbeschoft van Intertoys dat ze de speler niet omruilen voor 1 van de webshop. Zo maak je vrienden voor het volgende jaar Sint. Ik zou wel weten waar NIET mijn inkopen te doen!
En hoezo " wat verwacht je dan voor een tientje". Je verwacht een werkend apparaat, net als de andere, dus zo moeilijk is het niet. Met een dure van Philips of Sony kan je hetzelfde probleem hebben. En daar ging het TS ook niet om, die stelde alleen de "service" van Intertoys aan de kaak....

VanTels
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:41

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door VanTels »

€ 29,99 voor die mp3 speler is nogal een prijs.
Dit is volgens mij dezelfde:
http://www.itsonline.nl/Audio/MP3-Spele ... 72/010448/

Kost € 14,75 ik zou 'm terug brengen 10 euro terug en elders kopen.
Is het meteen opgelost. Verwacht van Intertoys geen klantvriendelijke oplossing!

Succes

joanna01
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 21:35

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door joanna01 »

Ja ook bij ons een teleurgesteld kind.
De mp3 speler werkt niet correct.
Ik heb dus een mail gestuurd naar de site omdat mij na een telefoontje met een winkel verteld werd dat ik dat dus ook via de site moest regelen!!!!
Ja en die geeft je dan bericht binnen 5 dagen????
Heb je wat aan, ook het geld terug wil ik niet zo zeer.
Ik wil gewoon een mp3 speler die werkt,en wil niet een klap geld bij leggen.
En dat je van 10,- niet veel kan verwachten ,hij is normaal 29,95 dussss....
Wij hebben er ook eentje van 12,95 en die doet het als een tierelier.
Ben benieuwd wat voor bericht ik krijg op mijn mailtje.

the -qtie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:20

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door the -qtie »

Hallo allemaal,

Met de afgelopen kerst hebben wij onze kinderen ook een mp3 kado gedaan.

kinderen kei blij
de eertse ging goed deed het perfect maar de tweede derde en vierde niet.
probleem bekend bij jullie.

Nu ben ik afgelopen maandag terug gegaan naar de intertoys
het probleem was daar ook bekend en ik kan ze zo ruilen geen probleem alleen even wachten tot ze ze binnen hebben

ik hoop dat het probleem dan ook is opgelost en dat we niet zo lang hoeven te wachten



groetjes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door crazyme »

m.wezenberg schreef:.....Wij zagen in gedachten de blije kindergezichtjes al voor ons.....En ja hoor toen begon de ellende......Dat is natuurlijk geen oplossing voor ons probleem, een huilend kind wat zijn droom: een mp3 speler, ziet instorten......Maar ja dan heeft dat huilende kind van mij nog steeds geen mp3 speler.......Dus eindconclusie: een kind dolgelukkig en de ander zeer verdrietig.
Wellicht kunt u uw kind leren omgaan met "tegenslagen" ?

Maar dan moet u dat ook eerst zelf even leren...

Wat een gejammer om een ding van een tientje. Wanneer dat het grootste drama is in je leven dan vraag ik mij af of je werkelijk iets van tegenslag hebt gekend.

Breng dat kapoote ding terug en koop een ander.

m.wezenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2009 21:04

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door m.wezenberg »

Beste Crazyme,

Het volgende moet mij van het hart: Uw reactie vindt ik nogal ongepast. Als er iemand met tegenslagen heeft leren omgaan ben ik het wel, getuige de ellende (waar ik hier niet verder over zal door zeuren?) die ik in mijn leven gekend heb.
Waar ik echter niet tegen kan is onrecht! En dat is het geval met de mp3 spelers van de intertoys, maar ook uw reactie. En wat betreft mijn kinderen leren omgaan met tegenslagen, hoe leg je een gelovig kind uit dat er iets wat hij krijgt van de goed Heiligman bij het openmaken al stuk is??????? Inmiddels hebben onze beide kinderen een prima werkende mp3 speler van een andere winkel met wel service en is ons probleem opgelost. Maar ik wilde u toch even zeggen in het vervolg uw reactie iets genuanceerder te geven en niet mensen onnodig te kwetsen.

M. Wezenberg.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dagaanbieding Intertoys 4 december 2009 mini mp3 speler

Ongelezen bericht door jor »

Ik heb niet het idee dat Crazyme u opzettelijk heeft geprobeerd te kwetsen, hooguit de boel wat relativeren. Want waar gaat het nu helemaal over? U kocht voor €10.- een mp3-speler die niet werkte en intertoys ( welke niet bekend staat om zijn fijne service) wilde u uw geld teruggeven. Daarmee had u bij een andere zaak ( hierboven staat er 1) voor €14.95.- gewoon een nieuwe gekocht.
m.wezenberg schreef... Ik kon wel het ding terug brengen en mijn geld terug krijgen. Dat is natuurlijk geen oplossing voor ons probleem, een huilend kind wat zijn droom: een mp3 speler, ziet instorten.

Gesloten