LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nike voetbal

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
susanne119
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2005 21:30

nike voetbal

Ongelezen bericht door susanne119 »

Hoi, wij hebben voor onze zoon een Nike voetbal gekocht, een gele met blauwe/zwarte banden. Na een half uur voetballen op gras! vervaagden de kleuren helemaal. Terug ermee naar Wout Bergers, kreeg na flink pissig geweest te zijn, toch een nieuwe bal. Resultaat: weer een verdrietig kind, de kleuren vervagen weer!! Wout Bergers zou bellen met Nike, en ons dan terugbellen, dat is nu 3 weken geleden, maar geen belletje.

Heeft iemand hier nog meer ervaring mee? Het gaat hier toch om een dure leren bal. :(

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Wat noem je duur?

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat om een bal van { Jawel 15 euro } kan me die klant nog precies herrineren

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou en misschien is die 15 euro voor die persoon wel een hele hoop geld ...

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Klopt, alleen voor een lere voetbal is dat een erg goedkoop.
Dit zijn kwalitatief de mindere ballen en ja, het zal dan mogelijk zijn dat de kleuren eerder vervagen.
Maar koop je een voetbal, omdat hij zulke mooie kleuren heeft.
Of koop je een voetbal, omdat je wilt voetballen?

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

jesus wat een gezeik allemaal, 15 euro voor een bal en dan nog klagen het valt me nog mee dat je een nieuwe gekregen als je zon zeikerd als u bent weet je wat ga die bal anders weer lekker op nieuw verven als je wat te klagen hebt.
een voetbal waar je mee voetbalt loopt schade op ja de eerste slijtvaste bal moet nog uitgevonden worden.
en als je de kleuren zo ''mooi'' vind dat koop je er lekker 2 en dan zet je er lekker een zelf bij je op de kast
dan is dat zoontje van je ook niet telkens weer zn bal kwijt als ie een beetje lekker is ingespeeld
jij begrijpt het leven echt niet, 15 euro, wat is nou 15 euro?
nou wel 35 gulden zit u nu waarschijnlijk wel te denken terwijl u dit leest.
want zo'n mentaliteit heeft u wel als ik uw gezanik zo lees.
ik wens u veel succes met zeuren in uw verdere leven, en ik hoop dat u over uw ''baltrouma'' heen komt

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

gast! je hebt geeneens zelf geld ....... wat *** je nou!

Gast

Re: nike voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

nee ik heb geen geld meer omdat ik niet zon krentenkakker ben en ga zitten omrekenen met die euro dus burnie bedankt voor deze spettendere bijdrage (K)

Gesloten