LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit For Free: abonnement betalen

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
connybinnendijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2020 09:13

Fit For Free: abonnement betalen

Ongelezen bericht door connybinnendijk »

Heeft iemand, net als ik, een slechte ervaring met betaling abonnementsgeld aan Fitt for Free?
Ondanks diverse mails met het verzoek een specificatie te sturen van het te betalen abonnementgeld, hoor je niets terug.
Wel wordt elke 3 weken het onjuiste bedrag afgeschreven en worden aanmaningsmails en brieven gestuurd.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
1 x heb ik een antwoordmail gehad met het bericht dat het in behandeling is, maar helaas volgde weer een aanmaningsmail en brief en verhoging met kosten.
Ik word hier zo moe van.

Heeft iemand anders dezelfde ervaring??
Ik hoor het graag.
Conny

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Fit For Free: abonnement betalen

Ongelezen bericht door berndv »

connybinnendijk schreef:
24 nov 2020 09:24
Ondanks diverse mails met het verzoek een specificatie te sturen van het te betalen abonnementgeld, hoor je niets terug.
Ik neem toch aan dat u op papier heeft staan wat u zou moeten betalen? Wat zou er gespecifieerd moeten worden?
connybinnendijk schreef:
24 nov 2020 09:24
Wel wordt elke 3 weken het onjuiste bedrag afgeschreven en worden aanmaningsmails en brieven gestuurd.
Als er een foutief bedrag wordt afgeschreven kunt u toch storneren en vervolgens het volgens u juiste bedrag overboeken? Zo lang u betaalt wat u zou moeten betalen, kunnen ze hoog of laag springen, maar kunnen ze verder niets. Dan moeten ze het zelf intern maar uitzoeken. Belangrijk is wel dat u betaalt wat u volgens de overeenkomst zou moeten betalen natuurlijk.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Fit For Free: abonnement betalen

Ongelezen bericht door WZZ »

Ik adviseer om langs te gaan bij een vestiging, dan kunnen ze van daaruit de administratie op het hoofdkantoor bellen. Mijn ervaring met mailen of vragenformulier invullen is negatief. Ik kreeg direct een ontvangstbevestiging met de mededeling dat er zo spoedig mogelijk zou worden gereageerd, dat betekend in de praktijk dat ik na drie (3) maanden pas antwoord kreeg. Heel slecht!

Piepelo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2017 15:05

Re: Fit For Free: abonnement betalen

Ongelezen bericht door Piepelo »

Destijds toen alles verplicht dicht was heb ikzelf de twee maanden gestorneerd.
Daardoor konden ze overige maanden niet meer incasseren en kreeg ik 1,5 maand geleden een bedrag van rond de 160 euro die ik moest betalen. Ook inderdaad alleen maar een bedrag en niet hoe ze hier aan komen.

Mail gestuurd met de kreet dat dit erg lijkt op 8 maanden abonnementsgeld terwijl zij ook verplicht twee maanden dicht zijn geweest.
Toen ook daadwerkelijk binnen een week een berichtje terug dat dit inderdaad zo was en dat mijn mail zou worden doorgestuurd met een nieuw bedrag. En toen bleef het stil...

Gesloten