LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Basic Fit

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Kaidou
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2015 10:42

Klantenservice Basic Fit

Ongelezen bericht door Kaidou »

Hallo mensen,

Ik heb vandaag een Flex-abonnement afgesloten bij Basic Fit. Een abonnement voor onbepaalde tijd die je maandelijks kunt opzeggen. Van Basic Fit heb ik wel een bevestiging gekregen van de betaling van het inschrijfgeld dat 20euro bedroeg maar geen enkele bevestiging dat ik getekend heb voor het Flex abonnement.

Net even de klantenservice gebeld om te vragen of dit goed is gegaan, dat ik werkelijk sta ingeschreven voor een Flexabonnement, maar als ik ze bel dan krijg ik de melding dat ''dit nummer niet bereikbaar is via dit mobiele nummer''. Nooit problemen gehad met bellen. Iemand?

Kaidou
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2015 10:42

Re: Klantenservice Basic Fit

Ongelezen bericht door Kaidou »

Laat maar, mensen. Ik heb al een bevestiging. Ben nogal wantrouwig jegens abonnementen en zeker bij ketens als Basic Fit. Sorry.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Klantenservice Basic Fit

Ongelezen bericht door renewouters »

Misschien een domme vraag, maar als je al een wantrouwen hebt bij dit soort ketens, waarom sluit je dan een abonnement bij ze af?

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: Klantenservice Basic Fit

Ongelezen bericht door highrider »

Ik word hoorndol van basic fit en haar klantenservice. Wacht al twee maanden op het terugstorten van 11 maanden contributie omdat abonnement is omgezet naar een bedrijsabo. Klantenservice reageert nauwelijks . Zeer slecht geregeld allemaal. Absoluut geen service

Supernadine
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2015 17:40

Re: Klantenservice Basic Fit

Ongelezen bericht door Supernadine »

Anderhalf jaar ging de betaling via automatisch incasso goed. Tot er werd gewerkt met IBAN nummers. Basic fit zou hierdoor de aanvraag voor automatisch incasso opnieuw moeten aanvragen bij de bank. Wanneer dit niet gedaan of niet goed gedaan is, werkt dit niet. Elke maand kreeg ik weer een smsje: Niet al jouw lidgelden zijn voldaan. Volgens hun was dit of mijn schuld (onvoldoende saldo) of de schuld van mijn bank. Maar de aanvraag werd steeds gestorneerd door mijn bank. Bank gebeld; er kwam niet eens een aanvraag binnen. Saldo: ruim voldoende elke maand de hele maand.
De bank vertelde me gelukkig dat dit dus ligt aan Basic Fit, die hun aanvraag niet goed heeft gedaan. Voor mij is het probleem opgelost en heb zojuist, ja weer handmatig na een heerlijk smsje, mijn laatste kosten betaald. Abonnement is opgezegd. Maar wil mensen behoeden voor deze service. Basic Fit kijk naar jezelf en je eigen administratie en wijs het vingertje eens naar jezelf! Bizar hoe er gereageerd is door hun!!

Gesloten