LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding clubfit sportschool

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
LauraBlauw1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2018 12:09
Contacteer:

Misleiding clubfit sportschool

Ongelezen bericht door LauraBlauw1 »

Afgelopen week kreeg ik een advertentie te zien van Clubfit, een sportschool in Enschede. Hierin werd verteld dat ze nog 7 dames tussen de 18-30 jaar zoeken om te sporten. Dit impliceert dat er in groepsverband gesport wordt en dat je met leeftijdsgenoten sport.
Hierdoor had ik mij direct aangemeld. Eenmaal bij de sportschool aangekomen bleek dat dit helemaal niet het geval was. De medewerkster gaf al aan dat ze er meerdere klachten over had gehad. Het is enkel een lokkertje om naar de sportschool te komen voor een rondleiding. Je sport dus helemaal niet in groepsverband of met bepaalde leeftijdsgenoten.

Afbeelding

Dit ruikt naar misleiding, dit mag toch niet zo?

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Misleiding clubfit sportschool

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dit impliceert dat er in groepsverband gesport wordt en dat je met leeftijdsgenoten sport.
Dit lees je er toch echt zelf in, dat staat er namelijk niet.
Er staat ook nergens iets over groepslessen of samen sporten. Er staat enkel dat ze nog 7 dames zoeken en dat er dus een beperkte beschikbaarheid is. Verder niets.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Misleiding clubfit sportschool

Ongelezen bericht door scontra »

LauraBlauw1 schreef:Afgelopen week kreeg ik een advertentie te zien van Clubfit, een sportschool in Enschede. Hierin werd verteld dat ze nog 7 dames tussen de 18-30 jaar zoeken om te sporten. Dit impliceert dat er in groepsverband gesport wordt en dat je met leeftijdsgenoten sport.

Dit ruikt naar misleiding, dit mag toch niet zo?
Dit is wat u er van maakt.
Er worden nieuwe deelnemers gevraagd die graag een "pondje minder" op de weegschaal willen zien en daarbij wordt een mogelijke leeftijdscategorie aangegeven, maar daar houdt de kous dan ook mee op.
En "ruiken" doet het hopelijk alleen maar nadat de les is beëindigd en het wordt dan het geen 'misleiding' maar 'zweetluchtje' genoemd. :?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Misleiding clubfit sportschool

Ongelezen bericht door Icasheb »

Eens met bovenstaande. Er staat nergens dat het in groepsverband is, alleen dat ze nog 7 dames zoeken. Wat gebeurde er op het moment dat je op de advertentie klikte? Wat staat er in de daarvolgende tekst?

Zelf even opgezocht, voordat je al je informatie doorgeeft staat ook nergens dat het in groepsverband is.

Gesloten