LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VAN FIT FOR FREE KOM JE NIET AF!

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Novum
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2008 16:59

VAN FIT FOR FREE KOM JE NIET AF!

Ongelezen bericht door Novum »

Ik en mijn huisgenoot hebben ruim voor de opzeggingstermijn een aangetekende opzeggingsbrief verzonden naar het hoofdkantoor, met daarin de 2 clubpassen. Aangetekend omdat naar aanleiding van alle klachten op dit forum over het feit dat Fit for Free altijd beweert geen opzeggingsbrief gekregen te hebben, ons dat wel zo slim leek om te doen. We hebben hierop nooit een ontvangstbevestiging ontvangen, ondanks het verzoek daartoe in de verstuurde brief. Na eerder deze week een mail te hebben gestuurd met de vraag of alles in orde is (waar ik nooit een reactie op heb gekregen) heb ik vanmorgen gebeld naar de klantenservice. De mevrouw aan de lijn wist mij te vertellen dat er niets in de computer over een opzegging vermeld stond. Zij beweerde aanvankelijk zelfs dat ze de brief niet ontvangen hadden, maar na mijn antwoord dat de brief aangetekend verzonden is en dat ik daar een bewijs van heb bond ze in. Zij raadde mij aan naar de vestiging van FFF in mijn woonplaats te gaan en daar met het ontvangsbewijs van de verstuurde brief te vragen of ze het voor me in orde wilden maken(!!!). Mijn huisgenoot is er langsgeweest en daar werd gezegd dat zij hier niets mee kunnen op een vestiging. Vervolgens probeerde ook zij de schuld bij ons te leggen en zei ze zelfs dat we de passen helemaal niet hadden mogen inleveren op deze manier. Afijn, toen zij ook wel door had dat we alles precies volgens de regeltjes gedaan hebben bond ook zij in en beloofde ze dat het in orde gemaakt gaat worden.
Ik ben heel erg benieuwd of dat daadwerkelijk ook gebeurt. We wachten af...

Novum
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2008 16:59

Re: VAN FIT FOR FREE KOM JE NIET AF!

Ongelezen bericht door Novum »

Inmiddels een paar maanden verder en ik ben op een gegeven moment uitgeschreven, mijn huisgenoot niet. Ze heeft gebeld en alsnog een bevestiging van de uitschrijving gekregen. Eind goed al goed zou je denken. Maar nee, er is nu twee maal weer abonnementskosten van haar rekening afgeschreven, wat ze heeft laten terugboeken. Ze heeft nu via de bank haar rekening laten blokkeren voor FFF en inmiddels is de eerste aanmaning binnen! :roll:

Vermoeiend dit.....

IreneA
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2013 15:54

Re: VAN FIT FOR FREE KOM JE NIET AF!

Ongelezen bericht door IreneA »

En dit is anno 2013 nog steeds niet veranderd. Ik kan het u vertellen. Inmiddels ben ook ik aan het mailen met F4F en het einde is nog niet in zicht. Ze blijven alle schuld bij anderen leggen en ik kan het u vertellen dit is ontzettend vermoeiend, want de mensen van deze sportschool zijn er volgens mij op getraind irritant, achterlijk en onvolwassen over te komen.
Ze vertikken het goed te luisteren naar jou klacht en er daadwerkelijk ook iets mee te doen.
Ze hebben in al die jaren geen lering getrokken uit hun fouten en gaan nog steeds op dezelfde voet verder, gezien het feit dat ook ik nu geconfronteerd wordt met dezelfde problematiek.

Inderdaad heel erg vermoeiend.

jrmvds
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:44

Re: VAN FIT FOR FREE KOM JE NIET AF!

Ongelezen bericht door jrmvds »

F4F geeft een pas af die toegang geeft tot de sportschool maar wat ze er niet bij zeggen dat er een bijdrage bijzit voor z.g. voordelen bij bepaalde winkels. Na een schriftelijke opzegging werd bij mij gedurende meer dan een jaar 2,95 per maand afgeschreven vanwege bovenstaande reden. Hun argument het pasje was niet ingeleverd. In de sportschool in Den Haag had ik dat wel gedaan, echter dat is nooit geregistreerd. Ondanks mijn uitleg wilden ze uiteindelijk als z.g .`coulance´ mijn abbo definitief beëindigen niet nadat ik nog eens 38 euro had overgemaakt. ik heb dat uiteindelijk maar gedaan om van het gezeur af te zijn. het is schandelijk dat ze aan dit soort koppelverkoop achtige praktijken doen en als ik het forum bekijk ben ik niet de enige...Het wordt tijd dat dit weer eens aan de kaak wordt gesteld.

Gesloten