Trainmore int lidmaatschapsgeld opeens vierwekelijks in plaats van maandelijks

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
sashimi61
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2022 13:58

Trainmore int lidmaatschapsgeld opeens vierwekelijks in plaats van maandelijks

Ongelezen bericht door sashimi61 »

Trainmore is landelijk een grote fitnessclub-keten aan het worden met in diverse steden meerdere gyms. Een paar dagen terug kregen de leden een email, waarin werd meegedeeld dat het lidmaatschapsgeld met ingang van maart niet meer per maand, maar per vier weken afgeschreven gaat worden. Ook op hun website zijn de aangeboden lidmaatschappen veranderd in vierwekelijks, terwijl de termijnbedragen gelijk zijn gebleven. Kan dit zomaar gewijzigd worden voor mensen die al lid zijn en al overeengekomen zijn een maandelijkse termijn te betalen? Nu zou er op jaarbasis een 13e afschrijving bij komen.

Tijdens de corona lockdown is de leden om steun en loyaliteit gevraagd door hun lidmaatschap te verlengen, waarbij het lopende maandbedrag gehandhaafd zou blijven. Zo heb ik op 26 september 2021 mijn lidmaatschap voor twee jaar verlengd. Kan mij nu zomaar een vierwekelijkse afschrijving opgelegd worden? Kortom een extra termijn per jaar? Dat is dan toch geen handhaving van het lopende tarief, zoals reeds overeengekomen...

Trainmore heeft geen telefonische klantenservice en de reactie op e-mails is traag of blijft uit.

kuklos
Berichten: 9782
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Trainmore int lidmaatschapsgeld opeens vierwekelijks in plaats van maandelijks

Ongelezen bericht door kuklos »

sashimi61 schreef:
06 feb 2022 14:38
Zo heb ik op 26 september 2021 mijn lidmaatschap voor twee jaar verlengd.
En nu heb je het recht om per direct op te zeggen omdat zij de voorwaarden veranderen.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Trainmore int lidmaatschapsgeld opeens vierwekelijks in plaats van maandelijks

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Inderdaad, gewoon per direct opzeggen. Zonde van de energie om de discussie aan te gaan.

Gesloten