Werken afslankpillen echt?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door kuklos »

Petra1987 schreef:
18 jan 2024 09:49
En als je dit probeert te verkopen via SPAM, dan is dit meestal misleiding of op oplichting gebaseerde rotzooi.
Je bent nog mild. :wink:
Ik hanteer de regel dat ALLES wat wordt verkocht via spam rotzooi is.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:
18 jan 2024 09:52
Wat afvallen betreft: het is echt een kwestie van minder calorieën innemen dan je verbruikt. Dus minder/gezonder eten en meer bewegen.
Het is iets meer dan dat. Je moet er ook voor zorgen dat er vaak geen insuline in je lichaam zit, omdat anders je lichaamsvet niet aangesproken kan worden, dus snijd die koolhydraten weg.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Al die zgn afslankproducten slanken alleen je portemonnee af.
Als je wilt afvallen, luister vooral NIET naar al die zelfbenoemde experts (infuencers) op sociale media. Ze hebben echt 0 kennis hierover en geven elkaar tegensprekende en zelfs gevaarlijke adviezen.
Als je hulp nodig hebt bij afvallen benader dan een erkende dietist

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Freek vroeg op 2 januari in de huiskamer nog om tips om af te vallen. Toen had hij die kennis kennelijk nog niet gesproken.

Freek weegt 98 kg bij een lengte van 1,75 m. Dat is een BMI van 32. Met minder en gezonder eten gaat daar ook zonder fakeshakes echt wel 2 kg per maand af.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt. Ik heb door mijn eetpatroon aan te passen 5 kilo in 2 jaar tijd verloren. Was niet eens zo moeilijk. Belangrijk is om voor een patroon te zorgen dat je blijvend aan kunt houden. Vandaar dat mijn huisarts dik tevreden was met die 5 kilo.

Ja, er moet meer af, en dat gaat ook wel gebeuren. Maar ook dan moet er eerst wat meer rust komen - en dat gaat op het moment erg hard.

Teveel en ongezond eten, en te weinig bewegen, het moet volgens mij altijd het gevolg van 'iets' zijn. Pak dat 'iets' aan, dan wordt het makkelijker in alle opzichten een gezondere balans te vinden.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Erthanax schreef:
18 jan 2024 11:30
Freek vroeg op 2 januari in de huiskamer nog om tips om af te vallen. Toen had hij die kennis kennelijk nog niet gesproken.

Freek weegt 98 kg bij een lengte van 1,75 m. Dat is een BMI van 32. Met minder en gezonder eten gaat daar ook zonder fakeshakes echt wel 2 kg per maand af.
Deze persoon had de intentie om te gaan Spammen. Hij plaatste een bericht en verwachte hier reacties op, waarop hij of zij kon reageren, echter niemand reageerde. Dus zocht hij of zij een onderwerp op, waarop hij of zij kon reageren.

Blijkbaar gaat het niet goed met de verkopen van skinnylove dat ze moeten gaan spammen om te kunnen verkopen.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb een hele tijd geleden mijn eetpatroon ook aangepast, naar iets dat ik zonder moeite vol kan houden, maar waarbij ik wel minder koolhydraten en calorieën binnen krijg. Ik heb mijn lunch vervangen door 0% yoghurt en dan net de yoghurt waar ik zin in heb. De ene keer Griekse yoghurt, de andere keer skyr (die is wat dikker dan de Griekse yoghurt in Nederland). Vaak doe ik er dan light honing door of bepaalde soorten 0% siroop (Teisseire heeft hier in de Jumbo 8 verschillende 0% smaak varianten, dus dan kan ik variëren). Bevalt me prima en zorgt er ook voor dat ik echt een hongergevoel heb als ik het avondeten voor mijn neus heb staan.

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Petra1987 schreef:
18 jan 2024 12:48
Erthanax schreef:
18 jan 2024 11:30
Freek vroeg op 2 januari in de huiskamer nog om tips om af te vallen. Toen had hij die kennis kennelijk nog niet gesproken.

Freek weegt 98 kg bij een lengte van 1,75 m. Dat is een BMI van 32. Met minder en gezonder eten gaat daar ook zonder fakeshakes echt wel 2 kg per maand af.
Deze persoon had de intentie om te gaan Spammen. Hij plaatste een bericht en verwachte hier reacties op, waarop hij of zij kon reageren, echter niemand reageerde. Dus zocht hij of zij een onderwerp op, waarop hij of zij kon reageren.

Blijkbaar gaat het niet goed met de verkopen van skinnylove dat ze moeten gaan spammen om te kunnen verkopen.
Ik vermoed dat het nog erger en doelbewuster is: Het eerste bericht wordt gecontroleerd, latere berichten niet meer. Ik vermoed dat deze Freek daarom bewust in zijn tweede bericht zijn gore shakemeuk is gaan spammen.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Waarom reageren op een onderwerp uit 2020? Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bezorgdeburger schreef:
18 jan 2024 20:24
Waarom reageren op een onderwerp uit 2020? Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?
Omdat er vanochtend een nieuw spambericht was geplaatst. Dankzij de melding van Kuklos is dat bericht inmiddels verwijderd.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Erthanax schreef:
18 jan 2024 20:46
Bezorgdeburger schreef:
18 jan 2024 20:24
Waarom reageren op een onderwerp uit 2020? Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?
Omdat er vanochtend een nieuw spambericht was geplaatst. Dankzij de melding van Kuklos is dat bericht inmiddels verwijderd.
Maar dan nog. Waarom daarop reageren?
Afvallen met pillen lijkt mij geen optie. Gezonder eten, meer bewegen en sporten is volgens mij de enige manier.
Er is een programma tegen obesitas dat zelfs vergoed wordt vanuit de basisverzekering.

Dat zou die Freek beter kunnen gaan volgen m.i..
https://www.zorginstituutnederland.nl/V ... ie-gli-zvw

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door kuklos »

Bezorgdeburger schreef:
18 jan 2024 21:12
Maar dan nog. Waarom daarop reageren?
Omdat als gevolg van dat spambericht zich weer een discussie ontspon. Niks mis mee.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bezorgdeburger schreef:
18 jan 2024 20:24
Dan trappen reageerders toch zelf in die spamtruc?
Hoe waarschuwen tegen oplichterij gelijk zou staan met "in de spamtruc trappen" ontgaat me ten enenmale.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Het gaat niet om het reageren, maar om de backlink, hierdoor stijgt de (link) spammer in de google rankings. Een link vanaf radar levert een stijging op van een aantal plaatsen in de rankings. En dit levert geld op, het commentaar hierop is niet belangrijk

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Werken afslankpillen echt?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Petra1987 schreef:
19 jan 2024 13:24
Het gaat niet om het reageren, maar om de backlink, hierdoor stijgt de (link) spammer in de google rankings. Een link vanaf radar levert een stijging op van een aantal plaatsen in de rankings. En dit levert geld op, het commentaar hierop is niet belangrijk
Dat is logisch, maar dat was niet de discussie. Het ging juist om dat reageren.

Plaats reactie