LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help aub onnodig 600euro betalen!

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
wesleyyy
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2015 23:05

help aub onnodig 600euro betalen!

Ongelezen bericht door wesleyyy »

Hallo ik ben Wesley en ik heb een probleem ik ben een mbo student en ik heb een uitwonende studiefinanciering. Er kwam een controle en ik was toevallig niet thuis en ik nam de telefoon op en zei dat ik niet kon komen op dat moment. Hun vroegen mij netjes of ze mij een ander keer konden bellen voor een afspraak en ik zei ja. Paar dagen later werd mijn moeder ziek ze is alleenstaand en gebruikt medicijnen en besloot om bij mijn moeder te wonen. Ik belde duo op en vroeg of ze het konden aanpassen maar er werd mij gezegd dat ik het online moest gaan doen. Nou dat deed ik, ik kan zweren dat ik mijn woonsituatie echt heb gewijzigd naar thuiswonend en dacht dat alles oké was en een week later word ik gebeld en vragen ze me waar ik ben ik leg de situatie uit en zeg dat ik bij mijn moeder woon en dat ik het heb gewijzigd. Nu krijg ik te horen maand later dat ik heb gelogen over mijn woonsituatie en dat ik tegen hun loog aan de telefoon en dat ik me niet had uitgeschreven uit de GBA adres (uitwonende adres) maar dat ik alleen de post adres heb gewijzigd maar ik heb dat wel gedaan en zelfs al een maand geleden gedaan! En ik heb geen enkel idee hoe ik het moet bewijzen en Ik wil en kan echt niet zo een boete betalen help!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: help aub onnodig 600euro betalen!

Ongelezen bericht door Julie4444 »