LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 9695 oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edward13
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2007 12:46

9695 oplichters

Ongelezen bericht door edward13 »

per vergissing een verkeerd nummer een sms gestuurd, en wat ik nu probeer, chat off of stop, ontdanks de sms die bevestigd dat de dienst is gestopt , ontvang ik nog steeds smsjes

hoe stop je dit soort oplichters, en als je aangifte zou gaan doen, word er dan wel iets mee gedaan door de politie, daar heb ik dus ook niet echt vertrouwen in, is er ook ergens anders aangifte mogenlijk

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: 9695 oplichters

Ongelezen bericht door Mini »

Aangezien je je zelf aangemeld hebt (per ongeluk) weet je ook op welke dienst je je aangemeld hebt, immers je weet het nr en je weet de 'aanmeldcode'. Zoek op wat voor dienst je precies aangevraagd hebt, hoe je je moet afmelden en hoe zo'n afmelding werkt. Ik ken nl diensten die per week of per maand aangeschaft worden. Misschien dat dat de verklaring is dat je nog steeds berichten ontvangt?

Volgens mij kan je nog geen aangifte doen als je nog geen contact met het bedrijf opgenomen hebt om het telefonisch/schriftelijk/via e-mail te regelen, maar dat weet ik niet zeker.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: 9695 oplichters

Ongelezen bericht door ehltech »

hoezo per ongeluk aangemeld ? je stuurt per ongeluk een sms met een spec.code die toevallig klopt bij een nummer die je per ongeluk hebt ingetoetst. nou nou wees dan gewoon eerlijk,en zeg dat je zo stom bent geweest om je op een dienst aan te melden waar je nu niet of moeilijk vanaf komt. check www.smsafzeggen.nl

Gesloten