LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 02 nachtmerrie....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
reinier

02 nachtmerrie....

Ongelezen bericht door reinier »

Ik ben zelf ook alweer twee jaar bezig met 02. in september van 2000 doorgeven aan 02 dat ik ging verhuizen. Want ik zou nog een rekening ontvangen van 02.Heb via post,fax en telefoon mijn adreswijziging doorgegeven aan 02.Heb daarna niks meer gehoord, en op het oude adres is er nooit een laatste rekening ontvangen.(het laatste weet ik zeker, omdat mijn ouders hier wonen)Op een gegeven moment heb ik 02 maar gebeld om te vragen wanneer ik de laatste rekening ZOU KRIJGEN. Ik moest het maar storten op een rekening, want er waren problemen met verwerking,en konden mijn gegevens niet meer vinden. Dit heb ik gedaan in maart 2001. Daarna niks meer gehoord, tot oktober 2002 toen er op het oude adres een brief van een incassobureau in de brievenbus lag. Of ik even het resterende bedrag wilde betalen wegens achterstand van betaling. Dit maar betaald,en toen aangetekend een brief gestuurd naar 02. nooit meer wat van gehoord!!! drie weken geleden weer aangetekende brief gestuurd weer niks gehoord...... 02 kan niet vertellen of de aangetekende brief is aangekomen, en weet ook niet waar het is. Via TPG-post is hij zeker bezorgd bij O2!!!!
Ik krijg er een nachtmerrie van............

Gesloten