LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aan alle Ben Bijzonder klanten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Joost Weerheim

Aan alle Ben Bijzonder klanten!

Ongelezen bericht door Joost Weerheim »

In eind 2000 heb ik Ben Bijzonder abonnement genomen. Voor het die niet weten wat het inhoud (prijzen in guldens, omdat het contact toen nog in guldens was):
Starttarief: 15 gulden
Van Mobiel naar Vast
Piek : 20 cent/minuut
Dal: 10 cent/minuut
Weekend: 5 cent/minuut

Over die andere tarieven zoals Mobiel naar Mobiel, SMS-en ed. heb ik het maar niet, neem maar van mij aan dat die ook omhoog zijn gegaan. Ik wil enkel u erop attanderen dat de bovenstaande tarieven na invoering van de Euro met minimaal 10% omhoog zijn gegaan. Let maar op:

Van Mobiel naar vast (euro's - guldens):
Piek 10 eurocent - 22 guldencent (ipv 20)
Dal 5 eurocent - 10 guldencent (ipv 10)
Weekend 2,5 eurocent- 5.5 guldencent (ipv 5)

Als iedereen die zo'n Ben Bijzonder pakket heeft 10% meer gaat betalen dan loopt Ben op zijn 3 jarige benen wel heel erg hard binnen. Ik ben zelf geen lid van de Consumenten bond maar ik heb wel geinformeerd voor een eventuele juridische vervolging maar om dan nu alleen met mijn rekening aan te komen, helpt ook niet echt veel. Hierbij dus een oproep aan alle Ben Bijzonder klanten!

8310

Re: Aan alle Ben Bijzonder klanten!

Ongelezen bericht door 8310 »

Misschien heeft u het nog niet door, maar de BTW tarieven zijn dit jaar omhoog gegaan, dat is ook de reden waarom de bedragen hoger zijn

mvg x

Gesloten