LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn 'klantenservice'

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Serpil

Kpn 'klantenservice'

Ongelezen bericht door Serpil »

Nadat de kpn ten onrechte mijn analoge telefoonaansluiting
had opgeven [gesloopt],was er 4 dagen nodig om uit te vinden dat dit per ongeluk was gebeurd!
En nog eens 2 dagen extra voor een nieuwe aansluiting.
En het meest irrante in dit hele verhaal is toch de manier waarop je behandelt word door de klantenservice 0900-0244.
Daar weten ze dus niks!
Ik heb meer dan 20 keer met ze gebeld,en elke keer werd ik naar een andere afdeling binnen de kpn-klantenservice gestuurd.
Ik denk persoonlijk dat de kpn gewoon word bestuurd door de klantenservice.
Er is geen enkele mogelijkheid om iemand van het management te spreken,zelfs geen directe chef van de callcentermedewerkers.
Zodra je moeilijke vragen stelt of alleen om hun naam vraagt,word er opgehangen.
Ik overweeg om een schadeclaim in te dienen,vooral omdat ik een bedrijf aan huis heb waar ik mijn telefoonnummer voor gebruik.
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit probleem met de kpn heeft gehad,of iets wat er op lijkt.

M. Mooren

Re: Kpn 'klantenservice'

Ongelezen bericht door M. Mooren »

Altijd met 0800-0402 bellen, scheelt 10 eurocent / minuut!!!

marieke

Re: Kpn 'klantenservice'

Ongelezen bericht door marieke »

Helaas M. Mooren, het numemr 0800-0402 gaat 1 deze dagen uit de lucht en daar is het 0900-numemr voor in plaats genomen.
Enne Serpil, ik raad je inderdaad aan om een schadeclaim in te dienen want ze hadden toen je belde naar de klantenservice je nummer dezelfde dag nog kunnen aansluiten doormiddel van een noodprocedure. Maar vaak geeft de medewerker het uit handen omdat het nogal een rompslomp met zich meebrengt en dan komt het op de stapel van degene die de problemen oplost en dan duurt het gauw een dagen voor dat het daar naar gekeken wordt en dan moet het nog worden opgelost.

Gesloten