LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiele aanbieders

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jack

mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door jack »

kunnen mobiele aanbieders je gerechtelijk wat maken als je je telefoonrekning niet betaald

Frans

Re: mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door Frans »

Aangenemen dat je met een abonnement bedoelt, dan is het simpele antwoord: ja :)

Lars Streur

Re: mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door Lars Streur »

Als je er voor zorgt dat je alle aangetekende brieven (met klachten) die je naar de bedrijven stuurt bewaart, kunnen ze je voor laten komen bij een kantongerecht. Echter zal een rechter beslissen dat je niets moet betalen. Zelf heb ik drie procedures lopen met het uiterst slechte Prutstone. Mocht je daar meer over willen weten kan je me mailen of bellen (0653191770).

P. Herps

Re: mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door P. Herps »

als je het over een abonnement hebt moet je inderdaad betalen. Je hebt immers een contract getekend en hun gemachtigd om een bepaald bedrag af te laten schrijven of jou te factureren voor de diensten die zij geleverd hebben.

m

Re: mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door m »

er zijn zoveel spookrekeningen,, dus zal lekker niet betalen

RP

Re: mobiele aanbieders

Ongelezen bericht door RP »

en wat zijn de consekwensies als ik niet betaal?????????????????????????????????????????

Gesloten