LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 facturen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Peter

O2 facturen

Ongelezen bericht door Peter »

Allen,

Ook ik heb van O2 foute facturen en gehad. Ik moest binnen 3 maanden drie verschillende bedragen betalen. uiteindelijk heb ik met een extern bureau dat ingeschakelt was door O2 een betalingsregeling afgesloten. Ook heb ik voor een lange periode geen facturen gehad.

Deze betalingsregeling ben ik volgens de gemaakte afspraken nagekomen. Alleen O2 heeft mijn telefoon toen afgesloten. Na schrijven van brieven had ik nog niets gehoord. Wel kreeg ik een brief van de deurwaarder gelieve nog een bedrag te voldoen. Wanneer ik binnen een bepaalde tijd zou betalen zou ik korting krijgen op de incasso kosten.

Toen ik deze brief van de deurwaarder ontving, heb ik een advocaat in de arm genomen. Deze heeft voor mij ettelijke brieven geschreven, maar O2 liet niets van zich horen.

Intussen had ik ook mijn abonnement opgezegd. Mijn abonnement is inderdaad opgezegd heb daar zowaar een schriftelijke bevestinging van gehad. De brief kwam op 12 februari 2003. Op 7 februari zou ik mobiel niet meer te bereiken zijn. Maar dat was nog wel het geval, omdat ze vergeten waren mijn sim-kaart inactief te maken. Ik heb mijn sim-kaart er maar uitgehaald. Met bovenstaand verhaal wil ik maar laten blijken hoe O2 mij behandeld heeft, ronduit slecht dus.

Mijn advocaat had O2 een dagvaarding voor een kortgeding gestuurd. De zitting zou zijn op 26 februari 2003. Na maanden van schrijven belde O2 uiteindelijk dat de organisatie niet zo'n zin had in een rechtzaak. Mijn advocaat deed een voorstel dat er als volgt uit zag.

Finale kwijting dat betekend dat O2 niet meer kan vorderen bij mij en ik niet meer bij O2. Mijn gemaakte advocaat kosten krijg vergoed door O2. Dat alles heb ik zwart op wit gekregen. Dus ik hoef geen belkosten en abonnementskosten te betalen van een periode die een half jaar heeft geduurd en mijn advocaatkosten krijg ik terug. Het allerbelangrijkste is dat ik van O2 af ben. dat is een pak van mijn hart.

Mensen die het zelfde probleem hebben raad ik aan dezelfde weg te bewandelen als ik gedaan heb. Jullie zullen er geen spijt van krijgen.

Succes mede gedupeerden

Gesloten