LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] O2 vervolg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hans Dekkers

O2 vervolg

Ongelezen bericht door Hans Dekkers »

ik heb een mobiel O2-abonnement afgesloten en mijn mobiele nummer meegenomen, en wat blijkt: O2 zit qua communicatie op de 1800-band, en mijn Nokia Communicator zit op de 900-band. Ik kan dus niet bellen met O2

Het enige dat de helpdesk kan zeggen is: u zit er een jaar aan vast. koop maar een nieuw toestel.
En ik krijg een jaar lang mijn nummer niet terug.

Nu heb ik aangegeven dat ik de contractuele gevolgen wel met O2 Customer Relations uit wil vechten, maar dat ik wél heeeel graag mijn eigen nummer terug wil, zodat ik ergens anders weer een abonnement kan afsluiten (met mijn eigen nummer) zodat ik weer kan bellen en gebeld kan worden.
Maar daar kom ik bij de helpdesk én bij Contractbeheer van O2 niet ver mee.
Hoewel in de Algemene Voorwaarden van O2 nergens melding wordt gemaakt van de technische eisen waaraan een toestel moet voldoen.

Mag dit zomaar?

voorwaarden

Re: O2 vervolg

Ongelezen bericht door voorwaarden »

Op de site van O2 staat bij het bestellen van het abonnement online expliciet dat je een dualband toestel nodig hebt zonder simlock voor het gebruik van het netwerk.

a

Re: O2 vervolg

Ongelezen bericht door a »

Artikel 16 - Duur en beëindiging van de Overeenkomst
3. Indien Gebruiker een natuurlijk persoon is, niet handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf, heeft de Gebruiker het recht om de Overeenkomst door middel van een aangetekende brief te ontbinden door binnen 7 (zeven) werkdagen nadat de betreffende Overeenkomst tot stand is gekomen, tenzij O2 met toestemming van de Gebruiker binnen deze termijn met de uitvoering van de betreffende Overeenkomst is begonnen.

ex-o2

Re: O2 vervolg

Ongelezen bericht door ex-o2 »

Uhhhhhhhhhhh, horen jullie ook een zoemer afgaan. Meneer dekkers had moeten weten dat o2 op een 1800 netwerk zit. Op zijn minst even kunnen informeren.

Gesloten