LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Richard

politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Richard »

Hier volg een waarschuwing: als u een mobieltje van de KPN hebt, kost het nieuwe nummer van de politie 0900-8844 geen 30 cent p/m maar fl 2.54 p/m!
Ik vindt dat KPN zich op een misselijke makende manier verrijkt aan maatschappenlijk leed, door geen uitzondering te maken voor dit nummer.
Zo ben ik laatst 13 piek kwijt geraakt na een gesprek van 5 minuten, terwijl dit tijdens dal tarief hoog uit fl 2.60 hoeft te kosten.
Sommige andere telecom bedrijven, zoals Libertel rekenen alleen de werkelijke kosten...

martina

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door martina »

nou ik ben het helemaal met je eens maar bij telfort en bij dutchtone betaal je ook extra kosten zonder dat mensen het weten dit is echt geen service naar de klant vind ik en bij libertel heb je nu ook die extra kosten hoor

jelle

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door jelle »

laat me raden ... prepay ??

je krijgt echt geen extra rechten met een prepaid telefoon hoor !

je betaald geen abo geld dus neem je het duurdere gesprekskosten voor lief !

john

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door john »

helemaal met jelle eens!!!

Rob

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Rob »

Nah, beetje crue als ik mag zeggen. Je belt tenslotte niet voor de lol naar de politie. Maar.. als jullie de volgende keer in een verkeersongeluk liggen te kreperen zal ik aan jullie wijze raad denken en de politie niet bellen met m'n prepay telefoon.. :) Prettige dag verder Jelle en John!

Stef

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Stef »

Mwah de politie wil toch zo graag commercieel zijn en neemt een betaald nummer.
Volgens mij is het aan de politiek om hier wat aan te doen.....

Bas

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Bas »

Heeft volgens mij weinig met KPN zelf te maken, KPN dwingt de politie niet om een betaald nr. te nemen, daarbij twijvel ik eraan of ditzelfde niet bij Ben, Dutchtone, Telfort en Libertel gebeurt, maar goed.


Richard

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Richard »

Toch wel jammer dat de meeste bezoekers niet lezen wat er staat. Er staat namelijk dat "KPN" fl 2.54 p/min rekend, en niet dat het de politie is die er zoveel voor vraagd. Uitgaande van de werkelijke kosten hoeft de KPN er zoveel niet voor te rekenen... Ik bel toch niet voor de lol met de Politie!!!
Maar goed, na een mailtje (november 2001) heeft de KPN mij laten weten dat ze het tarief voor dit nummer hebben aangepast.
Je betaald nu alleen nog de kosten voor gebruik van je mobieltje plus de kosten voor dit nummer, en dat is een stuk minder dan fl 2.54 p/min.
Dit laatste wordt echter op de site van de KPN niet meer aan gegeven....(maart 2002) Dus wat ze er nu voor rekenen... mag je raden.....

Saiky

Re: politie bellen met KPN fl 2.54 p/m

Ongelezen bericht door Saiky »

Hallo allemaal,

Goed nieuws voor bellers naar 0900-TUIG (0900-8844)
[het landelijknummer van de politie]

Met pre-paid KPN Mobile of pre-paid Hi betaalt met:
Keuze piek en dal.
-Piek uren EUR 0,59
-Dal uren EUR 0,29
of
Keuze vast tarief
- Alle uren EUR 0,49

De gesprekken worden per SECONDE afgerekend en dus NIET per minuut.

********************************************************
NIEUWS:
Maar binnenkort (waarschijnlijk 1 mei 2002) wordt het 'normale' tarief van EUR 0,13 per minuut naar EUR 0,03 per minuut.
********************************************************

Gesloten