LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sms bundel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yelly

Sms bundel

Ongelezen bericht door Yelly »

Ik dacht van laat ik es een sms-bundel aanschaffen bij O2, -prepaidtoestel-,ik toets een 3 en 90 smsjes worden voor 13,50 euro afgeschreven. Wat krijg ik op het allerlaatste moment te horen: Deze smsjes zijn 30 dagen geldig!! Dus ik snel smsen, gaat het eerste sms ook nog es van m'n beltegoed af ipv m'n smstegoed(90!). Ik bellen naar O2 45c/p/g, zeiden ze dat ik later terug moest bellen, het was een storing dat smsjes niet goed werden afgeschreven -en dat ik maar bij moest houden hoeveel ik vandaag smste-...dus bel ik gisteren weer (geen sms-tegoed meer) en vertel dat ik 23 cent teruggestort wil zien. Mevrouw zegt dat daar niets van bekend is (hoezo ik had toch eerder gebeld) en gaat een algemene klacht voor me aanmaken en dan moest ik vrijdag maar terugbellen?? Laat maar zitten dan, Klantenservice 0900-1201200 bellen en een sms-bundel aanschaffen kost meer dan gewoon zonder bundel sms-en!

Tim

Re: Sms bundel

Ongelezen bericht door Tim »

OHHHHHH Yelly
Je snapt er ook weer helemaal niets van he. Heb jij wel de voorwaarden van de msm bundel gelezen. NEEEEEEEEEEEEEEE natuurlijk niet wie leest het nou. Domme schaap natuurlijk wordt het van je beltegoed afgeschreven als je naar een buitenlands nummer sms stuurt en het zelfde geldt voor commerciele smsen (Die fun sex dingen weet je wel)Als je gewoon normaal gebruik maakt van de bundel is er niets aan de hand.Hoe kan dat dat zoveel mensen plezierig gebruik maken van de bundel. Dat moet je toch echt bij jezelf nagaan.Als je niets wil lezen en toch geen zak van snapt gebruik het ook niet voor jou duizend anderen

aciao

maantje_2

Re: Sms bundel

Ongelezen bericht door maantje_2 »

ik heb met buitenlandse smsjes geen probleem.... maar ik heb dus ook een sms bundel gekocht en ik kreeg ook pas aan het eind te horen dat ze 30 dagen geldig zijn... op de site is er nix over te vinden dus.....

Henk jan

Re: Sms bundel

Ongelezen bericht door Henk jan »

VOORWAARDEN LEZEN !!!!
Hebben jullie allemaal een witte stok met 2 rode randjes erop ofzo !! ???

Gesloten