LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Carl van Loo

Tele2

Ongelezen bericht door Carl van Loo »

Wij hebben ook sinds kort Tele2 genomen omdat wij in het verleden problemen met KPN hebben gehad, en ik nog steeds een hekel aan ze heb. Ik dacht dan nemen we Tele2 dan zijn we van al dat gedoe af. Mooi niet dus, volgens mij staat mij nog heel wat te wachten. Wij hebben ook die I hear telefoon en die deed het niet.( lekker handig...)We hebben dat ding toen opgestuurd en kregen een nieuwe. De kosten hebben zij betaald, denk ik tenminste want ik heb nog geen rekening gezien. Ik ben echt teleurgesteld in Tele 2 omdat ik dacht dat ze beter waren dan de KPN, niet dus zo blijkt.
Misschien dat ik het ook maar ga opzeggen. ( Wat zal de KPN weer blij zijn met de uitzending...)
Veel succes iederreen.
P.s Ik moet wel zeggen dat de service via de e-mail heel goed is! Wel raar dat je als klant moet betalen en als je wilt aanmelden dat je dan gratis belt. Echte logica dus....maar niet heus. Ze willen gewoon zo veel mogelijk klanten en als je iets te zeuren hebt dan heb je pech...

Gesloten