LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kathelijne

UPC

Ongelezen bericht door Kathelijne »

Beste,

Van eerdere uitzendingen heb ik begrepen dat jullie al vaker klachten over UPC hebben binnengekregen.
Graag zou ik daar nog wat aan toevoegen, en eventuele advies van jullie kant ontvangen

Afgelopen april zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen.
We hadden daarvoor allebei een eigen woning en dus allebei een UPC abonnement.
Mijn abonnement heb ik in januari opgezegd (dus opzegging vanaf 2e kwartaal).
Ik kreeg ook een bevestiging van opzegging van UPC, dus alles leek goed te verlopen.
Echter ik na het einde van het eerste kwartaal krijg ik toch ene rekening van UPC, met een acceptgiro eraan, voor het tweede kwartaal. Ik heb ze meteen opgebeld, en er was in de administatie iets misgegaan, ik kon de rekening verscheuren.
Enige tijd later ontvang ik nog een herinnering…weer gebeld, zelfde verhaal.
Na een aantal weken ontvang ik een 3e rekening. Een totaal ander bedrag.
Ik natuurlijk weer bellen (kan ze alleen op een duur 0900-nummer bereiken), blijkt dat ze de kosten van het 2-maal een acceptgiro uitsturen (rekening en herinnering) bij mij willen verhalen!

Dat is verhaal 1
Mijn vriend heeft netjes via de TPG een verhuizing doorgegeven (1 van de 2 aansluitingen wilden we natuurlijk graag houden). Een bevestiging van de TPG dat de verhuizing was doorgegeven op 21-FEB-05 hebben we nog ontvangen.
Dinsdag 31 mei j.l. blijken we in 1 keer geen TV signaal meer te hebben. We zijn afgesloten!
Er vanuit gaande dat er spraken was van een storing in Eindhoven, weer contact opgenomen met UPC. Zij blijken de verhuizing gewoon niet verwerkt te hebben.
De eerst volgende mogelijkheid voor een nieuwe aansluiting is 10 juni!
De rekening is uiteraard wel gewoon aangekomen, en betaald…echter de uitgevoerd op het oude adres van mijn vriend.

Kortom geen goed woord over voor deze waardeloze organisatie, om nog maart niet te spreken over de slechte behandeling door de personen die de telefoon opnemen bij UPC. Onbeschoft en onverschillig.

Enig advies van jullie kant hoe we een aansluiting kunnen versnellen, en de betaalde kosten terug kunnen krijgen?

Vr. gr.
K. Prinsen

Gesloten