LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bellen en surfen van het net

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bjornniels
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2006 22:08

bellen en surfen van het net

Ongelezen bericht door bjornniels »

verhuizing van bellen en surfen van het net onmogelijk.
Proberen vanaf eind september 2006 een verhuizing te regelen van nunspeet naar son maar dit is onmogelijk. Worden van het kastje naar de muur gestuurd beloven dat het 20 november oke is maar tot op heden geen telefoonnummer gekregen en kunnen niet meer bellen en internetten.
Helpdesk is rampzalig al voor bijna 150 euro gebeld inmiddels bloemen ontvangen. Maar wat koop je ervoor.
Wie heeft er een oplossing??????
Conny

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: bellen en surfen van het net

Ongelezen bericht door Mickey D »

Heb hier in huis 3 bossen staan van big mamma KPN...
Denk niet dat ik uit ben op die bloemen. Ik heb tegen iedere volgende medewerker gezegd dat ik al bloemen had/dat ze onderweg waren, na de belofte van de eerste bos, maar dan vonden ze de problemen toch ernstig genoeg om er nog een bos tegenaan te gooien.
Had ze liever niet gehad, maar dan ook al die ellende niet! Donderdag weer een inmiddels ritueel belavondje gehad: had een brief dat het expertteam volgens hun gegevens mijn probleem hadden opgelost en me daarover hadden willen bellen, maar geen contact kregen. Dit is het bewijs dat het niet opgelost was, want ik ben die dag nauwelijks weggeweest en ze zeggen het verschillende keren te hebben geprobeerd. Of ik maar even wilde bellen naar het beroemde 0900-nummer om ze te zeggen wat ik ervan vond. Deed ik dit niet binnen een week dan namen ze aan dat het probleem over was. Dus dan maar een telefoontje eraan wagen, naar het 0800-nummer, ik ben niet gek natuurlijk! Zo zou het me misschien een uurtje kosten en meer niet, men zou dan intern wel het probleem doorgeven, dacht ik met nog steeds teveel vertrouwen.
De helpdesk medewerker wilde mijn boodschap wel doorgeven aan de tweede lijn, maar kon die natuurlijk niet te pakken krijgen, dus pech voor de klant, we doen er niets mee. Maar meneer kon het wel zelf oplossen: ik moest gewoon de box een harde reset geven, niet alleen maar even aan en uit zetten, en dan zou het hele probleem opgelost zijn! NIET dus, ik was prompt mijn internet verbinding kwijt! Is dit wat ze HELP noemen, bij die helpdesk? Die reset waar de derde lijn het over had, was nu niet eens nodig, dat moet (de zachte, uit en aanzetten dus) als je in 'Mijn KPN' veranderingen hebt aangebracht.
Maar dus nog maar weer een keer gebeld, met het zweet in mijn handen, want ik had al eerder ervaren dat de KPN bij een door hunzelf veroorzaakt probleem gerust zegt het oplossen ervan niet te ondersteunen, en toen ging het zelfs om instellingen die ze in mijn computer hadden veranderd, waardoor mijn draadloze adapter met geen enkele modem meer goed zou reageren.
Deze keer was ik blijkbaar wanhopig genoeg, want na een rondje langs de afdeling annuleringen te hebben gemaakt (daar wil ik nog info van omtrent de einddatum bij de toegestane annulering per einddatum jaarcontract), kwam ik bij een medewerker die me graag wilde helpen en daarom heeft aangehouden tot er uiteindelijk iemand opnam bij de tweede lijn. En daar weer geluk: iemand die begreep dat het inmiddels wel eens tijd werd dat het ging werken en me een paar keer teruggebeld heeft om het uiteindelijk toch op te moeten geven: m'n WPA-PSK was waarschijnlijk niet dezelfde als in de box, die zou hij aan me laten doorbellen. Als het dan nog niet lukte moest ik nog maar 's bellen. Dat was dus inderdaad nodig: vanaf 22.00 (zo laat was het inmiddels, ik was begonnen toen ik 16.45 van m'n werk thuiskwam) tot 22.30 kreeg ik steeds de mededeling dat het te druk was, probeer later nog 's, maar daarna kreeg ik zowaar weer iemand aan de lijn. Voor ik naar bed ging, deed de verbinding het weer, maar dat betekende wel dat ik pas om 23.30 naar bed kon.
Bedankt, individuele medewerkers die zo goed geholpen hebben! Foei, KPN, die dit haar klanten zonder zich te schamen aandoet!

tvalphen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2006 23:57

Re: bellen en surfen van het net

Ongelezen bericht door tvalphen »

13 oktober per telefoon verhuizing doorgegeven aan Het Net.
Per 01-11 geen internet dus bellen.
kort samengevat wat de laatste maand heeft gespeeld,
Uren aan de telefoon met Het Net medewerkers tegen 0,45 cent p/m
Zeer onkundige en onbeschofte medewerkers welke niet weten waar zij over praten. Diversen KPN medewerkers verbreken gewoon de verbinding indien ze niet weten wat te doen. De meest rare en verschillende oplossingen zijn aangeboden. Reageren per mail geeft alleen maar reactie dat alleen door middel van bellen naar Het Net het probleem kan worden opgelost. Afgelopen week via annuleringen is het contract per 01-11-06 beeindigd. (moet schriftelijk nog bevestigd worden) de rekening is gestorneerd en een nieuw contract met Home is aangegaan. Binnen 5 dagen weer online!!!

Al met al een groot hopeloos zooitje bij KPN, Het Net en alles wat ermee te maken heeft.

lidaisy
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 dec 2006 15:04

Re: bellen en surfen van het net

Ongelezen bericht door lidaisy »

hoi conny wij hebben 1,5 maand zonder hetnet gezeten ook door verhuizing en nu worden we weer afgesloten omdat ik voor de maand september niet wil betalen omdat we toen zonder telefoon zaten het enige dat ik je mee kan geven is wegwezen van het net er is nu wel een nieuw nummer van het net a €0.01 per minuut dat is 0800-0505
groetjes linda

Gesloten