LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed Duchtone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Martina

Beltegoed Duchtone

Ongelezen bericht door Martina »

Nou word het helemaal mooi bij dutchtone ik had nog beltegoed van hen te goed en naar vele bellen heb ik die gehad nou was er een actie dat je moest sms dus ik deed dat en iedere keer gaf mijn telefoon aan bericht niet verzonden maar die Fl,0.50 ging telkens van mijn beltegoed af en iedere keer zij dutchtone hier staat niets dat er een sms verstuurt is maar ik zij toen van hoe kan het dan dat mijn beltegoed verdwijnd na velen bellen hebben ze toe gezegd dat ze het gaan uitzoeken hoe dit kan want je beltegoed verdwijnd gewoon terwijl je niet beld of smsen wel heel erg raar vind ik toch wel vind dit niet echt toepasselijk van Dutchtone plus als je een 0900 nummer beld dan komt daar ook nog eens Fl, 2.50 cent extra bovenop dit is ook weer zo iets als je de dokters dienst wil bellen dan is je kaart zo leeg en je hebt ze dan nog niet eens aan de telefoon gehad echt belachelijk voor woorden ik vind dat ze dit moeten afschaffen want het word dan wel een dure grap plus dat dutchtone dit niet heeft doorgegeven aan hun klanten erg slordig vind ik toch wel.

Martina

Gesloten