LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben, nog even wachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Helldaddy
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2011 18:33

Ben, nog even wachten

Ongelezen bericht door Helldaddy »

Hallo,
Ik heb sinds een jaar een abo bij Ben. Daar had ik thuis slecht ontvangst mee, dit heb ik Ben ook gemeld. Ik kreeg netjes een mail van Ben dat het klopte en er voorlopig geen verandering in kwam en mocht weg. Dit zou binnen 5 dagen geregeld worden, volgens de mail die ik kreeg op 18 feb. 2016.
Goed nieuws dus, zou je zeggen.
Toen begon het pas, ik zou een mail krijgen, daar zou het adres in staan waarna ik het toestel terug kon sturen. Dit kreeg ik na verschillende malen bellen ook, dit was op 26 feb. 2016. Gelijk terug gestuurd, naar het gratis antwoord nummer. Maar omdat ik de bui al zag hangen, vraag me niet waarom, Heb ik hem met track en trace verstuurd en met handtekening voor ontvangst.
Omdat ik een poosje al niks meer gehoord had, heb ik maar weer eens gebeld naar Ben, en op 9 maart 2016 is het toestel dus officieel vermist gemeld. Na weer wat gebeld en uitleggen dat dit niet bij PostNL verkeerd is gegaan maar bij Dynafix, is het nu bijna een maand geleden dat ik mijn abo kon opzeggen en bijna 2 weken dat mijn toestel opgestuurd is en moet nog even wachten, omdat Ben en Dynafix het allemaal aan het uitzoeken is.
Heb een boel telefoonkosten gemaakt, voor het bellen naar Ben en Dynafix, heb een nieuw nummer moeten aanvragen met alle ellende van alle mensen op de hoogte brengen van het nieuwe nummer. Want dat is de grap ook nog eens, je kunt dan niet overstappen met nummerbehoud, omdat Ben het nummer niet vrijgeeft. Al met al NIET GRAPPIG.

Zijn er mensen die dit verhaal herkennen? Wat hebben jullie gedaan?

Groet,
Henk

Gesloten