LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonnetje kwijt, garantie kwijt. KPN biedt geen service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roef11
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 08:59

Bonnetje kwijt, garantie kwijt. KPN biedt geen service

Ongelezen bericht door roef11 »

Onlangs is mijn Blackberry telefoon van 1 jaar en 2 mnd stuk gegaan. 'kan gebeuren, valt binnen de garantie meneer, gaan we voor u oplossen" Er is geconstateerd dat het om een technische mankement betreft, waar 2jaar garantie op zit.
Het probleem is nu, en ik ga geen slechte excuses verzinnen, ik heb geen 'origineel bonnetje" meer. Ik weet gewoon niet waar het is. Dus zegt KPN geen bonnetje geen garantie. Dit kost u € 141,-
Nu ben ik jarenlang trouwe klant van KPN, KPN bevestigd dat het de telefoon betreft die ik bij hun heb gekocht en die is verstuurd naar mij, maar ze weigeren om ook maar iets te doen. Op geen enkele wijze wordt service verleend aan de klant. Hier moet toch iets te regelen zijn?!

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Bonnetje kwijt, garantie kwijt. KPN biedt geen service

Ongelezen bericht door amelissen »

Sorry hoor, maar als je niet kan bewijzen dat het toestel zo oud is of daar en daar gekocht is, waarom moet KPN dan maar garantie geven?
Trouwe klant of niet, ook trouwe klanten kunnen "oplichters" zijn.

De regels zijn overal duidelijk hoor, waarom zou er voor jou persoonlijk iets anders moeten gelden, terwijl je zelf te beroerd bent om je spullen goed te bewaren?
Misschien heb je ooit met pin betaald en kun je zo iets bewijzen, want anders geef ik je geen enkele kans.

roef11
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 08:59

Re: Bonnetje kwijt, garantie kwijt. KPN biedt geen service

Ongelezen bericht door roef11 »

Ik heb een opdrachtbevestiging met het toestel Imeinr, en ik heb een verzendbevestiging met alle gegevens, nummers, data ed. Daarnaast bevestigd KPN zelf ook dat ik die telefoon heb gekregen. Wat is dan het probleem? Helaas gaat het om een pakket met abbonnement, en daarom is er geen betaling in enige vorm verricht.
Ik heb eens een mankement aan een wasmaschine gehad, belletje naar de winkel, 1 dag later wordt probleem verholpen. Nooit gevragen naar factuur of garantiebewijs iets dergelijks (die heb ik WEL heb overigens) gewoon geholpen op basis van naam. Het kan dus! Waarom moet het grote KPN zich verstoppen achter regeltjes. Het betreft hier niet om schoenen of iets dergelijks!

Gesloten