LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drama bij Ben

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Drama bij Ben

Ongelezen bericht door Vincenti »

Afgelopen september een abonnement bij Ben afsgesloten met nummerportering. Het abonnement kon pas per december ingaan omdat het contract met mijn vorige provider eerst uitgediend moest worden.

In de voorwaarden van Ben staat dat in dit geval (uiteraard) de abonnementsperiode niet eerder begint te lopen dan wanneer de nummerportering is voltooid en het contract met de oude provider is beeindigd.

U raadt het al: Ben is 3 maanden van te voren begonnen met incasseren van abonnementsgelden. Vanaf de tweede maand ben ik gaan storneren, omdat ik geen zin heb om drie maanden dubbel te betalen.

Mail gestuurd, situatie uitgelegd. Geen reactie. Nog een keer een mail gestuurd, geen reactie. Nog een keer, weer geen reactie. Ben wil natuurlijk alleen zijn eigen fouten oplossen als je ze belt, want dan krijgen ze er geld voor. Dus hoe meer fouten, des te meer verdienen ze.

Vandaag bericht gekregen dat ik per morgen wordt afgesloten. Toch maar bellen dan, eens kijken of we het dan op kunnen lossen.

Moraal van dit verhaal: Ben je op zoek naar een nieuwe provider? Zoek vooral naar een andere provider als je als klant een beetje serieus genomen wil worden.

Gesloten