LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Exclusief BTW Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tobias15
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2005 16:05

Exclusief BTW Telfort

Ongelezen bericht door tobias15 »

Ik heb een abonnement afgesloten bij telfort voor 21.00 euro per maand nu krijg ik de rekening en blijkt dat ook nog 4 euro btw moet betalen. 25 euro in totaal dus.

Op de website van telfort zie ik bij de consumenten shop nergens staan dat de prijzen excl. btw zijn. Bij de zakelijke shop zijn ze wel excl. btw

In de sitevoorwaarden staat wel dit:
1. De in de offertes en op de web-, wap- en/of pdasite van Telfort of elders opgenomen prijzen voor Producten en Diensten zijn in euro's, inclusief BTW en andere belastingen of heffingen, en exclusief verzendkosten en eventuele andere kosten, tenzij anders vermeld.
Kan telfort dit nou zomaar doen?? Ik voel me wel bedrogen door telfort. Ik was altijd heel erg tevreden over telfort (had hiervoor prepay).

cisdy
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 sep 2005 15:55

Re: Exclusief BTW Telfort

Ongelezen bericht door cisdy »

Hoi,
Jij hebt zelf al het antwoordt gegeven volgens mij. Inderdaad die qoute uit de voorwaarden. Die zegt genoeg. Als de aanbieding niet zonder btw is aangeboden, kunnen ze dat achteraf ook niet doen lijkt mij.
Als ze moeilijk doen kun je je op hun eigen voorwaarden beroepen. :) . Zullen zij zich l*llig voelen!
Succes groet cisdy

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Exclusief BTW Telfort

Ongelezen bericht door Jonjo »

Bedrijven, welke dan ook die prijzen doorgeven of aanbieden aan PARTICULIEREN, dan is deze prijs altijd inclusief BTW.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Exclusief BTW Telfort

Ongelezen bericht door ?? »

Dan heb je de Telfort 150? Die is 21 euro per maand, INCLUSIEF BTW.

Misschien moet je eerst even goed naar je factuur kijken.

Paultje
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:14

Re: Exclusief BTW Telfort

Ongelezen bericht door Paultje »

Naast dat je BTW betaalt over de abonnementskosten, betaal je ook BTW over de gebruikskosten (bellen buiten de bundel, sms, mms, mobiel intenet etc...)

De kosten hiervoor worden eerst exclusief BTW berkend, vervolgens komen deze kosten weer terug op de voorpagina en vervolgens wordt er BTW geheven.

Goed kijken dus!

Als dit niet het geval is, bel dan met de klantenservice: 1200 vanaf je mobiel (gratis)

Gesloten