LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foute facturen Ziggo Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EmielV
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2016 10:13

Foute facturen Ziggo Mobiel

Ongelezen bericht door EmielV »

Vandaag, 23 april, controleer ik de rekeningen van Ziggo Mobiel nauwkeuriger dan anders. En wat blijkt: op iedere rekening wordt voor bijvoorbeeld een SMS naar Duitsland een tarief van Euro 0,40 in rekening gebracht. Dit moet zijn Euro 0,10.
Tevens worden telefoontjes te duur berekend.
De fout bij Ziggo: i.p.v. Zone 1 wordt met Zone 2 gerekend.
Ik heb dit telefonisch gemeld en ze zouden het nakijken en corrigeren. Ben trouwens zeer netjes te woord gestaan!
[color=#FF0000:3mdbf6bj]Maar wellicht is dit bij meer klanten van Ziggo gebeurd, waarom alleen bij mij![/color:3mdbf6bj] [color=#FF0000:3mdbf6bj]Dus let op en controleer alle rekeningen!! Het computersysteem van Ziggo is momenteel niet in orde!![/color:3mdbf6bj] De rekeningen zijn definitief niet in orde.
Ik zal binnenkort horen, wat ze hiermee doen ....

Gesloten