LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Garantie Gekregen Blackberry Bold 9700!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BBBold9700
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2010 21:36

Geen Garantie Gekregen Blackberry Bold 9700!

Ongelezen bericht door BBBold9700 »

Beste allemaal,

In april 2010 heb ik een abonnement met een 'gratis' blackberry 9700 bij The Phonehouse aangeschaft d.m.v. overstappen naar een andere provider. Nu is het volgende het geval: Ik kwam thuis haalde de gloednieuwe telefoon uit de verpakking en kwam er achter dat de toets 'G'op het keypad niet functioneerde. De volgende dag natuurlijk direct terug gegaan naar The Phonehouse en ik kreeg meteen een nieuwe BB Bold 9700 mee, goede service denk je dus! Maar toen: na 2,5 week de nieuwe Bold 9700 in gebruik te hebben kom ik er achter dat ook bij het nieuwe toestel een toets op het keypad (letter 'J') niet goed functioneert. Bij een telefoon van 2,5 week oud mag je toch verwachten dat dit onder de garantie valt. Ik dus weer terug naar de The Phonehouse, maar dit keer moest de telefoon opgestuurd worden naar het reparatiepunt van The Phonehouse: Dynafix, omdat de 14-daagse terugbreng termijn van de kassabon al was verstreken. Na 2 weken wachten, weer langs de winkel gegaan en de telefoon was inmiddels weer terug met een rekening van € 487,90 voor de gebruiker! Omdat de geconstateerde schade, gebruikersschade zou zijn! (Te idioot voor woorden naar mijn mening maar goed) Ik dus verteld dat ik het daar absoluut niet mee eens ben, dat ik het bij het vorige toestel al had toen hij uit de verpakking kwam en dat ik de telefoon nog erg weinig gebruikt heb en gewoon in het beschermhoesje heb gehouden. The Phonehouse daarop gebeld naar Dynafix, maar zij bleven erbij dat het gebruikersschade is! Daarna heb ik meteen een klacht ingediend met een medewerker van The Phonehouse bij het hoofdkantoor en als reactie gekregen dat ik een tegoedbon van € 442,99 kan krijgen, maar dat de dagwaarde van het toestel nu € 542,99 bedraagt dus zou ik nog 100€ uit eigen zak moeten betalen voor een telefoon die 2,5 week oud is! Dit kunnen ze volgens mij dus echt niet maken en ik weet gewoon zeker dat het toestel product technisch niet goed is. Hier ga ik dus ook absoluut niet mee akkoord en mijn vraag aan jullie is of er nog een mogelijkheid is om een nieuw toestel zonder kosten, of de telefoon alsnog zonder kosten gerepareerd te krijgen. Is er verder nog iemand hier met een soortgelijk probleem?

Graag jullie reactie,

Bij voorbaat dank,

ronney
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2009 18:55

Re: Geen Garantie Gekregen Blackberry Bold 9700!

Ongelezen bericht door ronney »

Goedemorgen,
Ik heb je klacht nogmaals doorgegeven naar afdeling Customer Care van The Phone House. Werk zelf bij The Phone House. Wordt vervolgd dus...

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Geen Garantie Gekregen Blackberry Bold 9700!

Ongelezen bericht door phonehousenl »

Geachte meneer/mevrouw,

Graag wil ik een oplossing zoeken voor uw probleem. Zou het evt kunnen dat u mij in een persoonlijk bericht uw gegevens mailt, zodat ik hier voor u naar kan kijken? Eventueel kunt u ook mailen naar [email protected]
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet

Anouk

Team Customer Care

ronney
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2009 18:55

Re: Geen Garantie Gekregen Blackberry Bold 9700!

Ongelezen bericht door ronney »

Klacht is inmiddels opgelost. Dat was immers de wens van de klant. Zo zie je maar weer.. wij helpen je graag, met de hartelijke service van The Phone House.

Gesloten