LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gerepareerde telefoon zoek. Hoe lang wachten is acceptabel?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
YviB
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2016 12:55

Gerepareerde telefoon zoek. Hoe lang wachten is acceptabel?

Ongelezen bericht door YviB »

Ik hoop dat ik de juiste plek op dit forum gevonden heb voor mijn vraag.
Twee weken geleden heb ik via Dr.Mobile mijn telefoon (nagenoeg nieuw en al sinds aanschaf problemen mee) aangemeld voor reparatie bij Dynafix. Je ontvangt dan automatisch een verzendbon voor verzending met DPD. Na een week hing mijn telefoon nog ergens tussen mijn woonplaats en het kantoor van Dynafix. Na veel heen en weer gemail zei men mij dat mijn pakketje ergens onderweg zoek was geraakt. Intussen zijn we weer een week verder waarin wederom veel gemail nodig was om te achterhalen wie mijn verhaal op ging pakken.

Na herhaaldelijk vragen van mij kant om duidelijke te krijgen hoe lang dit gaat duren, kreeg ik uiteindelijk vandaag een mail van Dynafix dat het nog wel enkele WEKEN kan gaan duren.

Nu vraag ik mij af of ik dit zomaar moet accepteren. Denk niet dat ik veel keus heb, maar vraag het me toch af. Probeer me nu te redden met een oud toestelletje maar verlang natuurlijk gewoon maar een normaal werkend modern toestel. Bovendien is het natuurlijk niet zo dat ik dit probleem zelf veroorzaakt heb maar er wel mee zit.

Iemand advies?

Gesloten