Bij een aanvraag voor een verlenging (met nieuwe telefoon) krijg ik na vele jaren zonder problemen te hebben betaald een melding dat ik (volgens Experian) niet kredietwaardig zou zijn. Navraag bij Experian levert op dat er he-le-maal geen sprake is van enige sculden oid.
Een eerder kort 'conflict' over een 1 zogenaamde niet-automatisch-te-incasseren factuur (zogenaamd omdat er altijd genoeg saldo is) leidt er, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 nov 2016 20:39
Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen
Laatst gewijzigd door Radar op 15 nov 2016 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
- Locatie: Sluis
Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen
gewoon over naar SIMPEL, geen gedonder over kredietwaardigheid
Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen
vanderheijden9997 schreef:, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.
Genoeg providers dus ik zou zeggen neem een betere.
Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen
Net zoals zij kunnen besluiten dat ze je niet als klant willen, kan jij er voor kiezen om klant te worden bij een andere mobiele provider, wat ik gezien bovenstaande dan ook zou doen.vanderheijden9997 schreef:Bij een aanvraag voor een verlenging (met nieuwe telefoon) krijg ik na vele jaren zonder problemen te hebben betaald een melding dat ik (volgens Experian) niet kredietwaardig zou zijn. Navraag bij Experian levert op dat er he-le-maal geen sprake is van enige sculden oid.
Een eerder kort 'conflict' over een 1 zogenaamde niet-automatisch-te-incasseren factuur (zogenaamd omdat er altijd genoeg saldo is) leidt er, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.
Ik vind het gebruik van de term zogenaamd overigens wel wat curieus, jij vindt zo te lezen dat er niks aan de hand is, maar Tele2 heeft eea toch bij Experian gemeld, beetje gevalletjes wellus nietus waar wij hier maar 1 kant van horen.