LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
epschol
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2011 10:40

Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door epschol »

.... maar dan beslist ook in overdrachtelijke zin. Goedkoop is alleen maar goedkoop als je eigen tijd helemaal niets waard is en dat is hier niet zo want je bent constant bezig om in de lucht te blijven. Er zijn allerlei technische problemen waar je rekening mee moet houden:

- Doorschakelen is er niet bij. Dat kan gewoon niet.
- Data/Internet is er alleen vanaf de 2 duurste abonnementen
- Data/Internet valt steeds uit en komt alleen terug door uit- en aanschakelen van de telefoon
- Als je dicht bij de grens woont zoals ik en je komt wel eens op het Belgische netwerk dan gaat de telefoon alleen terug naar Hollands Nieuwe door uit- en aanschakelen (beter dan zoeken............) want dan komt ook je data terug
- Er is geen behoorlijke servicedienst, wie meer dan één keer een mail stuurt of een echt probleem heeft hoort nooit meer iets
- Advies: Holland Nieuwe beslist niet zakelijk gebruiken want je kan dan net zo goed geen telefoon nemen.

Haagje
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2011 16:03

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Haagje »

Hai,

Je hebt helemaal gelijk. Ook ik heb meerde mailtjes gestuurd en niets gehoord. Na het plaatsenvan een reactie hier op het forum ist contact met me opgenomen via privebericht. Of ik contact wil opnemen. Heb ik gedaan, en mij is beloofd dat mijn probleem (vaak geen ontvangst, sim-gegevens worden steeds vernieuwd) aan de technische dienst wordt voorgelegd. Das was 8 of 10 augustus. Nooit meer iets gehoord. Volgens mij ligt het aan de simkaart. Als ik namelijk een andere simkaart in mijn telefoon doe (T-mobile pre paid) heb ik geen enkel probleem.
Ik heb gelukkig maar een abbo voor een jaar voor 10 euro per maand. De schade valt dus nog mee maar ik vind het wel jammer. HN heeft zo´n goed concept. Jammer maar helaas.
De servicedienst ist GEEN aanrader.

Haagje

ilonad
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2011 18:34

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door ilonad »

Ook bij mij hetzelfde probleem , vol bereik geeft mn telefoon aan , maar regelmatig kan ik niet bellen en heb ik geen internet.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het opgelost wordt.
Mensen moeten me meestal een aantal x bellen voordat ze me kunnen bereiken , dan krijgen ze eerst steeds de voicemail.

Het is vervelend , mensen hebben niets voor niets een mobiele telefoon , men wil bereikbaar zijn en kunnen bellen ( zoals ik dat ook wil )

Heel erg lastig als dat dus niet kan. Ik hoop dat er zo snel mogelijk wat aangedaan wordt. We hebben al eens een een andere simkaart in de telefoon gedaan en dat gaat wel goed , het ligt dus echt aan HN.

Ik hoop zo snel mogelijk een bericht te krijgen . Hou jullie op de hoogte ;)

norbert2
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 apr 2005 00:41

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door norbert2 »

Hier ook een zakelijk Hollands nieuwe klant ( ex vodafone, HN is echt niet duur),
-De verbinding is goed, gelukkig,is erg belangrijk.
Klantenservice is via normale manier niet te bereiken :shock:
-De facturering is vaag, :?
zonder herkenbare specificaties word er een bedrag van je rekening afgehaald, gelukkig heb ik het bij èèn abo gehouden :mrgreen:
-De voicemail instellingen zijn slecht of zijn er niet.
Ik hoop dat ik het jaar verder goed doorkom... :cry:

djordje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:00

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door djordje »

Wie gaat met mei dat bedrijf eens aanpakken Hollandse Nieuwe Hollands Ellende :mrgreen:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Barman »

djordje schreef:Wie gaat met mei dat bedrijf eens aanpakken Hollandse Nieuwe Hollands Ellende :mrgreen:
Waarom zou het pas in mei moeten gebeuren?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door devious »

En waarom doe je het zelf niet nu? Ben je niet zo'n held? Of ben je zo'n klaploper, mensen opjutten en dan snel zelf wegrennen...

norbert2
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 apr 2005 00:41

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door norbert2 »

Dit is leuk
Barman schreef:
djordje schreef:Wie gaat met mei dat bedrijf eens aanpakken Hollandse Nieuwe Hollands Ellende :mrgreen:
Waarom zou het pas in mei moeten gebeuren?
Maar dit ?
devious schreef:En waarom doe je het zelf niet nu? Ben je niet zo'n held? Of ben je zo'n klaploper, mensen opjutten en dan snel zelf wegrennen...

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door devious »

>>>
djordje schreef:Ben het beu beu....een jaar betaald nauwelijks kunnen bellen of internetten. Mag nu weg maar moet veel betalen voor een oud toestel. Men geeft toe geen bereik in uw regio. Maar hoe krijg ik mijn betaalde min. en MB terug. Dit grenst aan oplichting. Wie heeft zin om samen dit bedrijf eens op hun verantwoordelijkheid te wijzen :mrgreen: :mrgreen:
Maar hij doet niks. Het riekt naar stemmingmakerij. Da's al helemaal niet kies.

Bia001
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2013 14:00

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Bia001 »

Trap er niet in als je bereikbaar wilt blijven en niet opgelicht wil worden.
Kijk goed op de bevestiging of er opstaat wat je hebt besteld, als je toch voor goedkoop gaat.
Houd er dan wel rekening mee dat je te maken gaat krijgen met een hoop problemen.
Ik ben er echt helemaal klaar mee, maar helaas moet ik nog een hele tijd. Ben namelijk zo stom geweest om een 24-maanden contract af te sluiten.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Bia001 schreef:Trap er niet in als je bereikbaar wilt blijven en niet opgelicht wil worden.
Kijk goed op de bevestiging of er opstaat wat je hebt besteld, als je toch voor goedkoop gaat.
Houd er dan wel rekening mee dat je te maken gaat krijgen met een hoop problemen.
Ik ben er echt helemaal klaar mee, maar helaas moet ik nog een hele tijd. Ben namelijk zo stom geweest om een 24-maanden contract af te sluiten.
Ik heb echt bijna nooit problemen. Alleen mijn nummerbehoud ging een beetje vreemd, en op mails reageren kunnen ze idd niet. Telefonisch contact lukte toen ook niet goed (een jaartje geleden) maar ik belde laatst vanwege een storing en toen had ik binnen 3 min iemand aan de lijn. En ik heb dus nooit gedoe met bereik of internet ofzo.

En over zoveel voor zo weinig geld mag je eigenlijk niet zeuren :-D

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Norbert,

Uit uw bericht begrijp ik dat u onze klantenservice voor ondernemers niet hebt kunnen bereiken. Is er iets waar wij u mee van dienst kunnen zijn? Dan horen wij het graag!

Tevens wil ik u er graag op wijzen dat wij ook via Facebook en Twitter klaarstaan om uw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe
norbert2 schreef:Hier ook een zakelijk Hollands nieuwe klant ( ex vodafone, HN is echt niet duur),
-De verbinding is goed, gelukkig,is erg belangrijk.
Klantenservice is via normale manier niet te bereiken...

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Djordje,

Wat vervelend dat je geen goede ervaringen hebt met hollandsnieuwe. Is er wellicht iets dat wij voor je kunnen betekenen? Dan horen wij het graag!

Groetjes, hollandsnieuwe
djordje schreef:Wie gaat met mei dat bedrijf eens aanpakken Hollandse Nieuwe Hollands Ellende :mrgreen:

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Bia001,

Wat vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring hebt met hollandsnieuwe. Is er wellicht iets dat ik voor u kan betekenen? Dan hoor ik het graag!

Graag wil ik u er daarnaast op wijzen dat wij uw vragen ook graag beantwoorden via Facebook of Twitter.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Bia001 schreef:Trap er niet in als je bereikbaar wilt blijven en niet opgelicht wil worden.
Kijk goed op de bevestiging of er opstaat wat je hebt besteld, als je toch voor goedkoop gaat.
Houd er dan wel rekening mee dat je te maken gaat krijgen met een hoop problemen.
Ik ben er echt helemaal klaar mee, maar helaas moet ik nog een hele tijd. Ben namelijk zo stom geweest om een 24-maanden contract af te sluiten.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Barman »

Altijd handing die webcare. Ik zie hier toch wel een beetje een nieuwe slogan ontstaan.

Hollandsnieuwe. Wat vervelend om.....

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik doe altijd aan vooronderzoek daarbij gebruik ik altijd deze website http://www.belkostenwijzer.nl/hollands- ... nformatie/

Hier staat ook wat informatie over Hollands Nieuwe.

MVG,

Henk

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

ilonad schreef:Ook bij mij hetzelfde probleem , vol bereik geeft mn telefoon aan , maar regelmatig kan ik niet bellen en heb ik geen internet.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het opgelost wordt.
Mensen moeten me meestal een aantal x bellen voordat ze me kunnen bereiken , dan krijgen ze eerst steeds de voicemail.

Het is vervelend , mensen hebben niets voor niets een mobiele telefoon , men wil bereikbaar zijn en kunnen bellen ( zoals ik dat ook wil )

Heel erg lastig als dat dus niet kan. Ik hoop dat er zo snel mogelijk wat aangedaan wordt. We hebben al eens een een andere simkaart in de telefoon gedaan en dat gaat wel goed , het ligt dus echt aan HN.

Ik hoop zo snel mogelijk een bericht te krijgen . Hou jullie op de hoogte ;)
Hier ook het zelfde probleem. Zie https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=135487

Heb al heel veel tickets ingediend en het ligt ook hier niet aan de telefoon. Ondanks dat moet ik wel steeds een toestelreset doen en een netwerkreset.
Ze lossen niks op. Heb al ruim een jaar problemen. Goedkoop is duurkoop.
Heb het hoogste abo en betaal zo'n 25 euro per maand.
Ben benieuwd of het bij jou opgelost wordt :wink:
Want inderdaad je hebt een telefoon om bereikbaar te zijn en dat ben je bij Hollands Nieuwe vaak niet.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Barman »

Ik zie hier een bericht van hollandsnieuwe aankomen.

Beste Zwerf Dier

Wat vervelend om....

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe dienstverlening is echt goedkoop

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Hahaha. Ja die heb ik al (te) vaak gehoord in de mailtjes.


Ik heb daar niks aan. Ik wil dat het opgelost wordt, of dat ze mijn contract ontbinden. Als ze niet kunnen leveren wat er in het contract staat, vind ik dat ik daar recht op heb. Ik hoef geen heel vervelend reacties meer van ze.

Heel vervelend dat ik een contract heb afgesloten voor 24 maanden.
Heel vervelend dat ze mijn probleem niet oplossen.
Heel vervelend dat ze me aan het lijntje houden.
Heel vervelend dat ik al te vaak heel vervelend van ze heb gehoord.
Heel vervelend dat ze heel vervelend zijn door hun slechte service.

Gesloten