LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
IBodha
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2011 11:48

Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door IBodha »

Hallo, ik heb een abonoment bij Hollands Nieuwe. Ongeveer een weekje geleden is mijn mobiel TIJDENS het bellen uitgevallen. Ik dee hem weer aan en uiteindelijk aan en mijn mobiel gaf aan "insert SIM-card"

Nou ik gaf dus eerst mijn mobiel de schuld, maar op werk heb ik effetjes simkaarten omgewisseld met een collega en toen bleek dat het aan mijn simkaart lag. Ik heb HollandsNieuwe exact één week geleden gemaild over mijn simkaart. Volgens hun zou het 'binnen twee werkdagen' beantwoord worden (dus afgelopen dinsdag).

Voor mijn werk moet ik veel bellen en ik ben dus nu al meer dan één week onbereikbaar.

Wat zeer vervelend ooknog is, is dat ik ze telefonisch niet kan bereiken. Ik moet een telefoonnummer opgeven, maar hoe dan? Mijn SIM-kaart is toch kapot? Hoe moet ik dan gebeld worden? Ik kan ook niet zomaar een nummer geven van mijn werk want wat als ik er niet ben?

Ik heb niks te klagen over de prijs van deze provider, maar ze kunnen wel wat aan hun service doen!

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door amelissen »

Echt Hollands om te klagen over iets wat goedkoop is. Goedkoop is vaak duurkoop zoals je nu weer weet.
Hollandse Nieuwe kan zo goedkoop werken omdat ze waarschijnlijk maar weinig mensen in dienst hebben.

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Ik geef dit bedrijfje hooguit nog een jaar en dan zijn ze toch echt ********.

Maxiem.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je voor je werk afhankelijk bent van een telefoon is het over het algemeen slimmer om niet voor de meest uitgeklede service te gaan, maar voor een wat duurder abonnement waarvoor je ook in een winkel terecht kunt. Of een tweede abonnementje nemen bij een andere provider.

IBodha
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2011 11:48

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door IBodha »

Ja ik kan toch niet ruiken dat ze zo'n vreselijke service zouden geven?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb niks te klagen over de prijs van deze provider, maar ze kunnen wel wat aan hun service doen!
Service moet betaald worden , hoe minder marge er op producten zit hoe minder er over blijft om service te verlenen.

IBodha
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2011 11:48

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door IBodha »

daar heb je gelijk in, maarja ik als student moet maar rondkomen van weinig helaas.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

GJvdZ schreef:Als je voor je werk afhankelijk bent van een telefoon is het over het algemeen slimmer om niet voor de meest uitgeklede service te gaan, maar voor een wat duurder abonnement waarvoor je ook in een winkel terecht kunt. Of een tweede abonnementje nemen bij een andere provider.
Dat vind ik dus echt een tenenkrommende reactie, ben nu met T-mobile al meer dan een jaar aan het vechten vanwege het leveren van een defecte iPhone. Ze hebben 2 keer "gerepareerd", niks gedaan dus, ben er maanden, uren aan kwijt. En het jaar daarvoor had KPN mij "per ongeluk" van sept t/m december afgesloten. Altijd gewoon via automatische incasso betaald. Altijd druk met bedrijfsvoering, gigantische schadepost als je telefoon niet werkt. En dagen, uren lang aaneen, totdat de batterij van mijn telefoon leeg was, gebeld met helpdesks. T-mobile heeft ook een aparte afscheep-afdeling, die mij soms 2 uur lang belt om uit te leggen dat ik nog een hele hoop technische tests met ze moet gaan uitvoeren, o.a. om hun simkaart te checken. Ik heb een drukke zaak, ben geen techneut, daar heb ik ook helemaal geen tijd voor. Daar hebben zij toch een technische afdeling voor? Ik wil best even helpen en een paar tests doen, maar na een paar maanden vind ik dat wel weer genoeg.
Ik vind 1 jaar lang strijd met T-mobile en 4 maanden afsluiting wegens vergissing bij KPN zulke ernstige ervaringen, dat ik me afvraag of Wireless of Hollandsnieuwe ook tot zulke dingen in staat zijn.
Maar ik hoor graag jullie reacties :)

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Hollands Nieuwe - goedkoop maar vreselijk

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

Vandaag gebeld met een aantal providers, o.a. mijn huidige (T-mobile) omdat daar nu net mijn 2jarige abonnement van afloopt. Ze zei:

"Uw abo loopt af, maar dan heeft u nog 3 maanden opzegtermijn.
U heeft opgezegd, maar omdat dat een voortijdige opzegging was zijn wij daar niet mee accoord gegaan."

???!!!

morgen belt ze me terug...

Gesloten