LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ivarowitsjcz
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2011 15:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ivarowitsjcz »

Zo te zien helpt HN de mensen die hun ongenoegen uiten op dit forum sneller dan de klanten die contact trachten op te nemen via hun eigen (zeer ontoereikende) middelen. Dus ach waarom niet, het is het proberen waard.

Ik probeer al een aantal weken weken met HN in contact te komen. Het aanvragen, nummerbehoud en eerste betaling/bijschrijving van het saldo ging prima; een tevreden nieuwe klant. Totdat de tweede maand inging.

De informatie op het dashboard klopt van geen kant. Het saldo klopt niet. Er worden op (schijnbaar) willekeurige data bedragen afgeschreven; ik heb in het begin het automatisch opwaarderen aangezet, maar toen ik doorkreeg dat het technisch niet helemaal op orde was heb ik dat meteen uitgezet. Of dit nu wel of niet gebeurd is kan ik niet controleren; het overzicht van het gebruik en opwaardering klopt niet.

Het vaste maandbedrag is na de betaling voor de eerste maand niet meer afgeschreven (en dus ook niet bijgeschreven). Hierdoor heb ik continu een laag saldo en wordt er dus ook nog af en toe automatisch opgewaardeerd (terwijl ik dit heb uitgezet!) Het lijkt er dus op dat ze bedragen waarvoor ik toestemming geef NIET afschrijven, en bedragen waarvoor ik geen toestemming geef WEL afschrijven.

Ik begrijp als geen ander dat een nieuw bedrijf, met vast een heel erg ingewikkelde techniek op de achtergrond, te kampen krijgt met opstartproblemen. Niets mis mee. Maar het gebrek aan enige vorm van communicatie of service wekt zo gigantisch veel frustratie en woede op, dat ik er misseliijk van word. De veelgestelde vragen zijn ver van toereikend en altijd is het alternatief: stuur een mail. En daar wordt gewoonweg niet op gereageerd. Het is onmogelijk om in contact te komen.

Ik heb het gevoel dat ik in mn handjes mag knijpen dat ik nog in ieder geval kan bellen in internetten. Maar dat mag natuurlijk niet het geval zijn. Het liefst zeg ik mn abonnement op, zal wel lastig zijn, ondanks dat zij hun afspraken en beloftes toch echt niet nakomen. Als het uiteindelijk betekent dat ik mn maandbedrag voor het komende jaar maar kwijt ben, so be it, maar waarschijnlijk betekent het ook dat ik mn telefoonnummer dat ik al ruim 10 jaar heb kwijt zal raken, en dat is toch wel heel erg vervelend.

HN, en ook Vodafone, als jullie dit lezen: GEEF INFORMATIE! Stuur een mail rond, leg het uit, maak excuses, ga door het stof, wat dan ook. Alles is beter dan het doodzwijgen van je klanten. Gooi er wat geld tegenaan om een goed functionerende klantenservice neer te zetten; het allerbelangrijkste voor een startende onderneming. Prima om te zeggen dat het bellen zo goedkoop is omdat we geen dure klantenservice hebben (ik heb ergens gelezen dat ze met 10 man zijn begonnen), maar als je straks geen klanten meer hebt houdt t ook snel op. En dat zou zonde zijn want het concept sprak mij, en vele anderen, erg aan.

En waar is Vodafone in deze? Een goede naam zo te grabbel te gooien, zonde hoor!

Ivarowitsjcz
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2011 15:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ivarowitsjcz »

Ivarowitsjcz schreef:Zo te zien helpt HN de mensen die hun ongenoegen uiten op dit forum sneller dan de klanten die contact trachten op te nemen via hun eigen (zeer ontoereikende) middelen. Dus ach waarom niet, het is het proberen waard.
Oh en mochten jullie daadwerkelijk contact op willen nemen: PM of mail naar ivarsmit[at]hotmail.com. Ik zit te wachten...

dnrm
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2011 20:43

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door dnrm »

Mijn man heeft sinds 28 feb geen nieuwe bundel ontvangen van HN. Na eindeloze pogingen om contact met ze te leggen, kregen we de beschuldiging dat de bank de automatische incasso geweigerd zou hebben. Navraag leverderde op dat er helemaal geen weigering heeft plaatsgevonden want er is helemaal geen verzoek binnengekomen en ze staan geeneens in de lijst met automatische incasso (kun je via internetbankieren inzien)
We proberen nu al 4 weken een simplistisch probleem opgelost te krijgen, maar het intersseert ze helemaal niets.

En als klap op de vuurpijl heb ik exact hetzelfde. Ook geen nieuwe bundel ontvangen. Dit is werkelijk schandalig.

Mijn man kan al een maand niet bellen en ik zometeen dus ook.

Bedenk je nog maar eens als je met deze mensen in zee denkt te willen gaan.
Ze reageren nergens op, beschuldigen jou van fouten en wanneer ik het forum goed lees, komt dit probleem veelvuldig voor, maar wij weten ons geen raad meer hoe dit opgelost moet worden.

Jeroen__
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2011 01:21

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Jeroen__ »

Tot nu toe prima!!

Door problemen bij mijn vorige provider en de idioot hoge rekeningen die je krijgt zodra je over je belbundel heen komt(E 0,25 p/m waarbij iedere extra seconde ook naar een minuut wordt afgerond) sprak het systreeem van HollandsNieuwe me erg aan. Ik las echter op internet nogal wat problemen en dat bracht me erg aan het twijfelen. Ik heb HN een mail gestuurd met diverse vragen en had de volgende ochtend al keurig antwoord terug. Mijn vragen werden netjes beantwoord en verder was het vriendelijk en korrekt. Na nog enkele dagen overwegen heb ik de stap gemaakt en me aangemeld bij HN. Sindsdien is alles perfekt gelopen. Na 2 dagen had ik de sim-kaart in huis, de overgang van de oude provider naar HN met nummerbehoud ging uitstekend èn keurig op de afgesproken dag. En verder heb ik nog geen enkel punt van kritiek kunnen ontdekken. (en ik ben kritisch, ga daar maar van uit!). Ik vermoed dat de meeste problemen die zich voordoen aanloopproblemen zijn. Bij mij loopt het allemaal prima. Ik ben blij gewoon te betalen voor hetgeen ik bel en ook eenvoudig goedkope minuten kan bijkopen die dan ook nog eens 3 maanden geldig blijven. Nu maar hopen dat het zo blijft.

hnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2011 13:19

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hnl »

Beste Jeroen,

Hopelijk heb je meer geluk met HN dan de anderen op dit forum.
Een mail sturen en de volgende dag antwoord klinkt mij niet als hetzelfde bedrijf dat ik ken. Ik heb weken kunnen wachten op antwoorden.
De antwoorden die ik kreeg waren onsamenhangend en inhoudelijk waardeloos.
Van mijn vele terugbelverzoeken is er niet 1 beantwoord.
Je werkt toch niet stiekem voor HN? Daar prikken mensen zo door heen hoor!

Ik had na het posten van mijn klacht op dit forum ineens wel contact.
Erg vreemd, ik heb weken niet kunnen bellen door een technisch probleem aan HN kant en nu reageert men ineens wel en had ik dezelfde avond nog beltegoed.
Het zou niet zo moeten zijn dat degenen die publiekelijk klagen eerder of sneller geholpen worden dan anderen. Nog een reden dus om geen lid te worden bij HN.

En er is door deze persoon toegezegd dat ik mijn abonnement zsm mag opzeggen.
Maar een vergoeding voor de extra belkosten en alle tijd en moeite die ik erin gestoken heb, daar wordt geen rekening mee gehouden.

Na alle verloren tijd en moeite ben ik blij dat ik nu weg kan zonder rechtsbijstand in te moeten schakelen want dat is zo'n gedoe.
Hopen dat ze woord houden, want ik wil hier nooit meer klant zijn.
En ook niet van Vodafone die achter HN zit!!!!
Mochten ze zich niet aan hun afspraak houden, zal ik zeker zorgen dat dit op elk forum gepubliceerd wordt en alsnog een juridische procedure starten.

Gratis tip: Eerst rechtsbijstandverzekering afsluiten?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Een mail sturen en de volgende dag antwoord klinkt mij niet als hetzelfde bedrijf dat ik ken. Ik heb weken kunnen wachten op antwoorden.
Jeroen was nog geen klant, misschien lopen die vragen via een ander kanaal dan wanneer je eenmaal klant bent?
Veel bedrijven zijn veel vriendelijker voor klanten die ze nog binnen moeten halen dan voor bestaande klanten.
Het zou niet zo moeten zijn dat degenen die publiekelijk klagen eerder of sneller geholpen worden dan anderen. Nog een reden dus om geen lid te worden bij HN.
Lees het forum eens door op diverse topics, dan zie je dat klanten die maanden lang gewoon schofterig behandeld worden, ineens door allerlei "webteams" "Nuon medewerker" "UPC Webcare" etc etc wél snel geholpen worden als ze maar op een forum de beerput openen.

Ivarowitsjcz
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2011 15:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ivarowitsjcz »

Jeroen__ schreef:Tot nu toe prima!!

Door problemen bij mijn vorige provider en de idioot hoge rekeningen die je krijgt zodra je over je belbundel heen komt(E 0,25 p/m waarbij iedere extra seconde ook naar een minuut wordt afgerond) sprak het systreeem van HollandsNieuwe me erg aan. Ik las echter op internet nogal wat problemen en dat bracht me erg aan het twijfelen. Ik heb HN een mail gestuurd met diverse vragen en had de volgende ochtend al keurig antwoord terug. Mijn vragen werden netjes beantwoord en verder was het vriendelijk en korrekt. Na nog enkele dagen overwegen heb ik de stap gemaakt en me aangemeld bij HN. Sindsdien is alles perfekt gelopen. Na 2 dagen had ik de sim-kaart in huis, de overgang van de oude provider naar HN met nummerbehoud ging uitstekend èn keurig op de afgesproken dag. En verder heb ik nog geen enkel punt van kritiek kunnen ontdekken. (en ik ben kritisch, ga daar maar van uit!). Ik vermoed dat de meeste problemen die zich voordoen aanloopproblemen zijn. Bij mij loopt het allemaal prima. Ik ben blij gewoon te betalen voor hetgeen ik bel en ook eenvoudig goedkope minuten kan bijkopen die dan ook nog eens 3 maanden geldig blijven. Nu maar hopen dat het zo blijft.
Dag Jeroen,

Ben jij toevallig in of na de 2e maand van je abonnement? De aanloop en eerste maand ging bij mij ook helemaal vlekkeloos. Tot de eerste "maandwissel". Sindsdien is het niets anders dan puinhoop. Ik ben eergister eindelijk teruggebeld door een zeer vriendelijke dame, maar het probleem is helaas niet opgelost. Er wordt volmondig toegegeven dat er problemen zijn, "al weken", en daarna wordt er gewezen naar " de technische afdeling" en daarmee is de kous wat hun betreft af.

Ik heb nu zelf maar de conclusie getrokkenmaar getrokken dat het vooral ligt aan hun (gebrek) aan incasso's. Ook ik kreeg te horen dat mijn bank de incasso-opdrachten niet accepteert, of ik dat even wilde checken. Dit kan zijn doordat de incassant (HN) niet de goede gegevens aanleveren, of doordat er onvoldoende saldo op staat (niet mogelijk). Bank zegt dat wanneer dit het geval is, HN hier bericht van krijgt en dat verder met mij op moeten nemen. En dat gebeurt dus niet, ze doen er gewoon niets mee en voila: ik heb geen belbundel.

Ik ga nog maar weer een keertje mailen met een gerichte vraag voor de "technische afdeling". Even kijken wat er gebeurt.

Succes allemaal! (jij ook Jeroen, ik ben erg benieuwd of je over een maandje nog steeds zo positief bent, ik hoop t natuurlijk wel voor je. Want dat biedt dat ook weer goede hoop voor ons; t zou toch mooi zijn als we kunnen zeggen: Het kàn dus wel! :-)

pc9041
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2011 15:36

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door pc9041 »

Goedemiddag allen
Na veel problemen met hollandsnieuwe waar bijna geen contact mee te krijgen is heb ik vodafone gebeld en mijn probleem voor gelegd dit omdat hollandsnieuwe een dochteronderneming is van vodafone. Ik werd daar wel netjes te woord gestaan en kreeg een adres van het klachten centrum van Vodafone ik raad iedereen met dezelfde problemen (Geen beltegoed geen contact en nog vele andere klachten) contact op te nemen met vodafone tel.0900 0940 kosten met vaste telefoon 0,45 eurocent per gesprek zodat Vodafone misschien orde op zaken gaat stellen.

Met Vriendelijke groet Berend Post

in10ce
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2011 14:33

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door in10ce »

Nou sorry maar ik heb nu een negatieve ervaring van heb ik jou daar...

In het begin was alles wel oké met Hollandsnieuwe. Maar nu zijn bij mij de rapen gaar. Het is nu zondag 27 maart 2011 en ik kan al niet meer bellen sinds 24 maart 2011. Misschien heb ik pech omdat het nu weekend is maar ik ben dus absoluut niet blij met HN!
Donderdag middag vanaf een uur of 16:00 hield mijn telefoon EN mobiel internet er mee spontaan mee op. Ik d8 dat het een kleine storing was bij HN, want die komen wel eens vaker voor. maar nu is het dus 3 dagen later en kan ik nog steeds niet gebruik maken van de diensten waar ik voor betaal. Telefonisch krijg je ze niet te pakken want er is geen nummer van hun bekend, dus heb het web formulier ingevuld die bij hen op de site te vinden is. Donderdag de eerste keer ingevuld en keurig een ontvangstbevestiging gekregen via email met de boodschap dat ik binnen een werkdag een antwoord zou krijgen. Nu is het dus 3 dagen later en nog steeds heb ik niets gehad en kan ik nog steeds niet bellen of gebruik maken van internet op mijn mobiel. Bij elke nummer wat ik bel krijg ik de boodschap: nummer niet in gebruik. Maar dat krijgen mensen dus ook te horen als ze mij proberen te bereiken. Tot mijn grote schrik heb ik ook gezien dat er op 25 maart weer prepaid abonnementsgeld is afgeschreven. Dit ga ik maandag proberen terug te halen want ik ben niet van plan om te betalen voor service dat ik niet krijg. Ik heb nu elke dag een email gestuurd met het verzoek om mijn probleem op te lossen maar tot op de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen. Wellicht heb ik pech omdat het nu weekend is en ze het hebben over werkdagen, maar eerlijk waar, ik ben er zo ziek van! Ik ben niet te bereiken en kan zelf ook niemand bellen. Ik heb er bijna spijt van dat ik die overstap naar HollandsNieuwe gemaakt heb. En trouwens, met mijn telefoon is niets mis, ik heb de sim in een andere simlock vrije telefoon gestopt en kreeg daar hetzelfde resultaat. Dit is mijn ervaring met HollandsNieuwe tot nu toe. Ik voel me vreselijk genaaid. :twisted:

adsl
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2011 15:12

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door adsl »

Ik dacht dat ze bij HN het ei van Columbus hadden uitgevonden...wel prepaid maar de voordelen van een abbo. In eerste instantie alles prima, sim op tijd, nummer behoud van Pre paid sim! Ook het overzicht in "mijn hollandsnieuwe" prima op orde! Oke alles doet het enkel niet mogelijk om te sms`n. Ander toestel geprobeert; niet sms`n. Nog een ander toestel... eveneens sms`n niet mogelijk. 1e keer mail naar HN. Antwoord: ligt aan de mobiel... niet dus nogmaals een mail naar HN, gevraagd voor sms service nummer. Antwoord: ligt aan type mobiel(?!). nogmaals een mail... geen antwoord meer. Nogmaals mail verzonden met verzoek nieuwe sim te leveren (nu 1 1/2 week geleden) nooit meer iets van gehoord. Lijkt me toch een simpele vraag: a.u.b. het sms service nummer. Kan iemand mij het nummer doorgeven? Zo te vinden bij sms, instellingen, service centrale. Of bij instellingen berichten centrum etc. Ligt inderdaad aan de mobiel die je hebt maar het nummer blijft hetzelfde. Wil graag sms`n... naar HN... dat ze nog veel te doen hebben. Ik zie het nummer graag tegenmoet. Captainslow of andere gebruiker a.u.b. een reactie (met sms service nummer) kunnen we zien of de mensen van de helpdesk dit lezen en vervolgens anderen beter van dienst kunnen zijn.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

adsl schreef: Captainslow of andere gebruiker a.u.b. een reactie (met sms service nummer) kunnen we zien of de mensen van de helpdesk dit lezen en vervolgens anderen beter van dienst kunnen zijn.
Kan ik je niet mee helpen, ik ben met enige moeite van ze afgekomen maar volg nog wel het topic. Ik weet het nummer dus niet.

hnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2011 13:19

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hnl »

Ik wacht nog op bevestiging dat mijn abonnement gecanceled wordt... Hoop snel.
Maar bij deze wat er in mijn tel aangegeven is bij berichtencentrale: +316540998002

Succes!

anthon45
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2011 12:28

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door anthon45 »

Abbootje van HN voor dochter aangevraagd en simkaart supersnel ontvangen.
Zit nu alleen al sinds 5 maart jl (porteerdatum) te wachten op verwerking van de aanvraag tot nummerbehoud! Superlastig om nog steeds via de oude simkaart sms-jes te ontvangen en uiterst vervelend dat er niet wordt gereageerd op verzoeken om uitleg/toelichting op het waarom :evil: .

Ik hoef niet in herhaling te vervallen (dat hebben anderen al gedaan) hoe slecht de bereikbaarheid van hun "klantenservice" is :mrgreen: .

adsl
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2011 15:12

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door adsl »

hnl hartelijk dank!!! Meteen ingevuld en ja hoor sms werkt gewoon! Meneeren en mevrouwen van HollandsNieuwe: zo kan het ook. Wellicht dat jullie met HN bellen en hadden jullie in je eigen mobiel kunnen kijken welk sms service nummer HN heeft... Ga nu voor mijn oudste zoon een abbo bij BEN afsluiten en voor de jongste bij Simpel. Na een jaar weet ik dan van zelf bij wie je echt service krijgt.

hnl nogmaals dank,
een blije sms-er :D

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

adsl schreef:hnl hartelijk dank!!! Meteen ingevuld en ja hoor sms werkt gewoon! Meneeren en mevrouwen van HollandsNieuwe: zo kan het ook. Wellicht dat jullie met HN bellen en hadden jullie in je eigen mobiel kunnen kijken welk sms service nummer HN heeft... Ga nu voor mijn oudste zoon een abbo bij BEN afsluiten en voor de jongste bij Simpel. Na een jaar weet ik dan van zelf bij wie je echt service krijgt.

hnl nogmaals dank,
een blije sms-er :D
In plaats van Simpel zou je ook eens bij Simyo kunnen kijken, over Simpel is niet iedereen even enthousiast, zowel over de klantenservice als over het mindere netwerk van T-Mobile.

Ivarowitsjcz
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2011 15:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ivarowitsjcz »

Nou.. ze lezen dus inderdaad actief mee en er wordt zowaar wat opgelost, althans.... Ik had 24 maart al een privé-antwoord gekregen, dat zag ik vandaag pas, reageerde daarop, en kreeg vlak daarna al dit bericht terug:
Hi Ivar,

Uiteraard moet je ook op de normale manier, dat wil zeggen, via de klantenservice antwoord krijgen op al je vragen.

Wat ik nu kan zien is dat de maandelijkse betaling inderdaad is misgegaan, dit heeft te maken gehad met nummerbehoud. Inmiddels is dit hersteld en daardoor is er vandaag alsnog een afschrijving gedaan van de maandelijkse kosten, je tegoed zal vannacht bijgeschreven worden. In dit geval gebeurt dit niet gelijk omdat het dus een herstel betaling is geweest. Waarvoor excuses.

Het dashboard probleem is er helaas al even, er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, maar uiteraard wordt je tegoed wel bijgehouden en via de shortcode *101# is dan ook altijd je huidige tegoed op te vragen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is welke vragen je wanneer gesteld hebt bij de klantenservice en wat het antwoord is dat je hebt gekregen.
Hopelijk kun je me van deze informatie voorzien zodat we de service op deze manier kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe


ps. Als er nog iets onduidelijk is schroom dan niet om dit via een bericht te vragen.


Zoals jullie zullen begrijpen juich ik niet vroeg, en wacht morgen nog even af... Ze zeggen zelf al, zoooo niet zoals het hoort dat je hier aan de gang moet gaan om wat voor elkaar te boksen, maarja..

cherry-pie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2011 23:24

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door cherry-pie »

Waarschijnlijk komt er pas beweging in de puinhopen bij Hollands Nieuwe als deze graaiers en prutsers met de billen bloot gaan bij Radar.

Graag geef ik de volgende 10 redenen om ver bij 'hollands naaien' uit de buurt te blijven:

-je kunt emailen tot je een ons weegt. Een reactie of oplossing voor je problemen komt er niet;
-je kunt ze niet bellen: het eerste telefoniebedrijf dat geen telefoon heeft;
-je wordt niet teruggebeld: ze laten je gewoon stikken;
-je belbundel wordt niet bijgeschreven;
-je smsbundel springt spontaan aan en uit: iedere dag weer een verrassing;
-je beltegoed verdwijnt zonder te bellen, internetten of sms'en;
-je ziet afgeschreven bedragen op je rekening die nooit aan je beltegoed zijn toegevoegd;
-je sms'jes gaan niet uit je sms-bundel;
-je krijgt te maken met wekenlange storingen op mijnhollandsnieuwe;
-en je betaalt teveel voor je sms'jes omdat je voorafvoordeelbundels niet werken.

Natuurlijk werkt het opwaardeersysteem dag en nacht. De rest doen ze met de Franse slag.
Doe jezelf een groot plezier: begin er niet aan en mijd tevens alles wat met Vodafone te maken heeft! Een klant is bij dit bedrijf niet meer dan een wezen met een hartslag en een credit card.

Chris11
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2011 10:00

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Chris11 »

Ik heb op 16 februari een abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Het is nu bijna april en ondanks toezeggingen per mail (waarin ze zelfs data noemen!) kan ik nog steeds niet met mijn eigen nummer bellen.
Ik krijg dat onmachtige gevoel van het steeds weer aankloppen bij een log bedrijf dat haar beloftes niet nakomt. En je kunt ze niet eens zelf bellen! Ze mailen jou.
Deze operator kan ik, op basis van mijn eigen ervaringen, aan niemand aanbevelen.
Frustratie....

jmeischke
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2011 15:28

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jmeischke »

2 weken gelden heb ik een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe. Er bleek iets misgegaan met de post, zodat ik de sim kaart pas na 10 dagen heb ontvangen. Nu heb ik de sim kaart in een aantal toestellen geprobeerd en krijg ik met geen een netwerkdekking. De klantenservice heeft mij hier ook geen antwoord opgegeven. Heeft dit probleem al gehad?

En kun je voortijdig van ze afkomen op basis van fouten van hun kant? En zo ja hoe?

Alvast heel erg bedankt!!!!!!

jaap31
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 apr 2011 09:40

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jaap31 »

En ja hoor...........nummerbehoud niet geregeld, hoe is het mogelijk, je start een nieuw bedrijf en maakt fout op fout :twisted:

En..........een paar uur later was het geregeld :D
Laatst gewijzigd door jaap31 op 01 apr 2011 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten