LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Moisie
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2012 20:33

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Moisie »

Hallo allemaal,

op die site staat een btw nummer wat niet bestaat als je het gaat controleren, dus dan denk ik dat het foute boel is:

Systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie (VIES) geldigverklaring BTW-nummer
Geen geldig BTW nummer (a.u.b. refereer aan vragen 7, 11, 12, 13 en 20 van de vragenlijst voor meer informatie).

Lidstaat NL
BTW-nummer NL 1765498
Tijdstip waarop de aanvraag werd ontvangen 2012/03/21 20:31:09
Naam ---
Adres ---
Consultatienummer

ReinierBrugma
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2012 16:04

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door ReinierBrugma »

Beste allemaal,
Ik ben Reinier Brugma, de opvolger van Rens. Het btw nummer stond inderdaad fout op de site, ik heb hem zojuist verbeterd. Wij zetten inderdaad om die reden niet ons adres op de site. Zodra u een telefoon besteld en u vinkt aan dat u hem af wil komen halen, dan nemen wij contact met u op om een afspraak te maken en op dat moment geven we ons adres. Dit doen we ook omdat er anders mensen langskomen zonder een afspraak te maken en dan wordt het moeilijk om overzicht te houden. Als er nog andere vragen zijn over onze site hoor ik het graag. Ik ben te bereiken op [email protected]

MAXIEM

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ReinierBrugma

Mijn bescheiden mening is, dat je gewoon het bezoekadres op de site moet zetten. Doe je dat niet, dan heb je m.i. wat te verbergen.

Maxiem.

Jose2012
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2012 19:48

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Jose2012 »

Hallo allemaal,

Ik heb zo juist een BB 9780 besteld. Na ongeveer 8 tot 10 minuten krijg ik een bericht van BeterDanNieuw klantenservice over mijn bestelling. Ik hou jullie op de hoogte. De website ziet er goed en betrouwbaar uit. Ik heb met ideal betaald.

Groeten.

Moisie
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2012 20:33

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Moisie »

ben benieuwd, hoor het graag!

Jose2012
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2012 19:48

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Jose2012 »

Hola allemaal,

De Blackberry bold 9780 is vandaag om 11:30 aangekomen :).
Goed ingepakt, jammer dat de oplader niet van Blackberry was net zoals op de foto maar van NOKIA (AC-10E). ok, ik kan ermee leven :)
De telefoon ziet er goed uit en werkt prima tot nu toe. Ik heb een prepaidkaart besteld van T-Mobiele (ik hoop dat de juiste keus is).Zodra de simkaart binnen is,zal ik de telefoon beter testen.
De factuur moet je zelf uit printen van de website. Je krijg wel een testrapport van de telefoon.(zie de website voor meer informatie over de testrapport).

Groeten 8)

Moisie
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2012 20:33

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Moisie »

Fijn dat het goed is gegaan!
Fijne Pasen verder!

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door Linoge »

ReinierBrugma schreef:Beste allemaal,
Ik ben Reinier Brugma, de opvolger van Rens.
Rens nu al ontslagen? :shock:

nanko55
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2010 19:13

Re: Iemand ervaring met BeterDanNieuw.nl

Ongelezen bericht door nanko55 »

Een gebruikte iPhone 3GS 8GB besteld en betaald, werd binnen 2 dagen afgeleverd.
Helaas gaf hij na een paar uur de geest.
email gestuurd, werd binnen een paar minuten beantwoord.
iPhone terug gestuurd en binnen 2 werkdagen een andere ontvangen, deze werkte wel goed.
Conclusie: Service zoals beloofd, daarnaast wordt er snel op klachten gereageerd. 100% Betrouwbaar.

Gesloten