LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen van Planet Internet (KPN)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vrijenburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2006 15:16

InternetPlusBellen van Planet Internet (KPN)

Ongelezen bericht door vrijenburg »

Donderdag alles aangesloten en geinstalleerd << ik heb het zelf gedaan want bij mijn dochter was de monteur gekomen en ik mocht het later in orde maken>>.
Voor mijn desctop heb ik de bijgeleverde antenne gebruikt en voor mijn laptop de ingebouwde wifi op het moederbord.
De laptop maakt beter verbinding dan de PC maar ik ben ook over de PC wel tevreden.
Het probleem is alleen met de telefoon aansluiting,als iemand mij beld dan hoort hij eerst 5 keer een kiestoon en dan bij de zesde keer gaat bij mij pas de telefoon over,eer ik dan de telefoon opneem hebben de meeste bellers al opgehangen,ik heb dus al vele telefoontjes gemist.
Na een mailtje naar Planet kreeg ik de mededeling dat ze proberen het probleem binnen 7 dagen op te lossen.
Het is dus wel duidelijk dat ze er bij Planet niet veel verstand van hebben,zoiets moet je de zelfde dag kunnen oplossen.
Het is niet te hopen dat de monteur die bij mijn dochter is geweest dit moet oplossen,want dan kan ik het wel vergeten.

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: InternetPlusBellen van Planet Internet (KPN)

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

Gesloten