LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht tegen HSC Rosemont

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ben je benadeeld door HSC Rosemont?

Ja
35
67%
Nee
17
33%
 
Totaal aantal stemmen: 52

dvdhoogen

Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door dvdhoogen »

HSC Rosemont, telefoonverzekering via T-for-Telecom
Goede dag,

Ik heb opgemerkt dat er veel klachten zijn over HSC inzake Rosemont oftewel Harmony Service Center BV te Rotterdam.
Zelf heb ik gedaan zoals ze zeiden: briefje met naam, rekening en handtekening en het zal worden stop gezet. Maar tot op heden blijft dit bedrijf afschrijven.
Ik heb zojuist wederom een schrijven eruit gedaan met een klacht, maar ik ben hier behoorlijk boos om geworden.
Mijn vraag is aan een ieder die hier ook problemen mee heeft of heeft ondervonden mij te steunen in dit initiatief.
Met u kan ik nog meer bewijsstukken op tafel brengen, zodat deze zaak een kans heeft om aan bod te komen bij een van de klachtcommissies.
Graag verzoek ik u mij te e-mailen met uw verhaal, met name de details over hoelang u al teveel betaald, het liefst met een korte samenvatting over het tot nu toe teveel betaalde bedrag en of u al heeft geprobeerd stop te zetten.
Gaarna mailen naar : [email protected]
Alvast hartelijk dank!

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door Kika29 »

Heb je je opzegging aangetekend verstuurd??? Zodra je dit niet gedaan hebt heb je hoogstwaarschijnlijk geen poot om op te staan omdat je geen bewijs hebt dat je een opzegging verstuurd heb.
Laatst gewijzigd door Kika29 op 17 jul 2007 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.

dvdhoogen

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door dvdhoogen »

Nee ik heb het niet aangetekend verstuurd. Daar zit wel wat in, hebben ze natuurlijk weer een weerwoord op ja, bedankt voor de informatie!

jan01
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:07

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door jan01 »

HArmony service center is mij wel bekend, betalingen steeds terughalen via een gele kaart bij de bank en stuur de rode kaart aan het bedrijf. Of ze het doen is een tweede. Vervelend bedrijf, je kunt alleen maar betalen en als je schade claimt ivm diefstal, nee, dat is alleen verzekerd als je je mobiel achter slot en grendel legt. Maar je kunt iedere maand wel betalen 9,99. Zie er vanaf te komen, misschien kun je via email ook opzeggen, heb je ook bewijs van opzeggen, de meeste "betrouwbare" verzekeraars doen dit. HSC zal dat ook wel niet doen. Wanneer je vraagt naar een leidinggevende, is deze in gesprek of in vergadering. Je vraagt ze om terug te bellen, maar ze beloven niet DAT je wordt teruggebeld. Totaal geen bonafide verzekeraar. Opzeggen die handel.

guapa
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2007 08:29

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door guapa »

Hoi allemaal

Ik heb ik ook problemen met dit bedrijf. Nou ja mijn vriend dan. Hij heeft bij T-mibile een telefoon gekocht, daar is een telefoon verzekering bij afgesloten.
Nu heeft hij vorig jaar een nieuwe telefoon uit mogen zoeken.
Is daar weer een telefoon verzekering bij afgesloten.
Nu heeft hij dus twee telefoon verzekeringen lopen. a 7,99 st.
Nou ben ik laatst alles eens na gaan kijken, blijkt dat ze sommige maanden 3x de telfoon verzekering hebben afgeschreven.
in totaal hebben ze voor 100 euro teveel afgeschreven voor zover ik het op internet terug kan zien. Dit zal dus wel meer zijn.
Mijn vriend heeft gebeld naar het verzekeringsbedrijf. Maar de vrouw aan de andere kant van de lijn vertelde dat hun zo iets niet deden. Dat het wel een fout van ons zou zijn. En dat we schriftelijk op moesten zeggen.
en bij t-mobile hebben ze ook een bar slechte service ze laten je het zelf opknappen. Maar als je een telefoonverzekering af gaat sluiten is het allemaal geen probleem. Dan regelen ze WEL alles voor je. En hoeft het ook niet met een ondertekende brief aangevraagd te worden.
Ik ben blij als ik van dit bedrijf af ben!

mfjmdh
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2007 02:21

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door mfjmdh »

Ik heb zowel telefonisch als schriftelijk opgezegd. Dit is ook bij mij niet correct verwerkt. Ik ga uiteraard storneren.

NB e-mail om opzegbrief naartoe te sturen heb ik met wat moeite toch gekregen:

[email protected]

natasja kundersma
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2007 15:09

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door natasja kundersma »

hoi mijn naam is natasja kundersma
ik ben in 2003 van mijn ene telefoonverzekering overgegaan op rosemont,
deze verzekering ben ik al 4 jaar aan het opzeggen!!!!!!!!
en nog steeds word er geld van mijn rekening afgehaalt!!!!!
100 euro per jaar 5 keer 20,97 ik heb het idee dat ik gek word
waarom als gewone consument kunnen wij hier niks tegen doen het is verschrikkelijk!!!!!!!
ik zal ze morgen bij de bank blokkeren want brieven schrijven helpt dus niet!!!
ik hoop dat jullie ze goed aanpakken wist niet dat er zoveel mensen zijn met problemen dacht dat het aan mij lag dat ik het niet voor elkaar kreeg maar dat is dus niet zo gelukkig.
kijk uit met het verzekeren van een telefoon voor ieder die dit leest want het kan zijn dat je er nooit meer vanaf komt

marjanne19
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:51

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door marjanne19 »

Goededag.

Ik heb ook een telefoon verzekering gehad, na enig nadenken wou ik het opzeggen.
Heb 4x aangetekent een brief verzonden, niets op gedaan.
Op verzoek van de telefoon winkel, zeiden ze gewoon niet meer betalen, dan word de verzekering stopgezet.
Dat heb ik gedaan, heb er nooit meer iets van terug gehoord..

DanielleW
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2007 14:54

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door DanielleW »

Ik heb zo netjes, kort en bondig mogelijk mijn verzekering geprobeerd op te zeggen via de mail. Wat zijn mijn volgende stappen ik heb nl nu nog steeds geen reactie en kan geen adres vinden van ze. De post lijkt eng genoeg niet aan te komen en in de winkel waar ik de verzekering heb afgesloten, lijken ze in eens niet te weten hoe je een verzekering moet beeindigen.

Help wat zijn de volgende stappen??

Groetjes Danielle

DanielleW
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2007 14:54

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door DanielleW »

Ik heb prompt na het plaatsen van de opmerkin hier, een mailtje van de klantenservice ontvangen of ik nogmaals kan opzeggen via een brief.

Bijgaand het adres (omdat je dit op internet nauwelijks terug kan vinden)

Harmony Service Center B.V.
T.a.v. Afdeling Polisadministratie
Postbus 21460
3001 AL Rotterdam

Nu kijken of het ook echt gaat werken.

claudia1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:47

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door claudia1985 »

Hallo

Ik wilde eigenlijk weten of je inmiddels al een stap verder staat bij het stopzetten van je verzekering. Ik ben zelf inmiddels al ee naar bezig om mijn verzekering bij HSC Rosemont stop te zettend. ik heb al e-mails, brieven en faxen gestuurd maar dit heeft tot nu toe niets opgeleverd... ik zit met me handen in het haar....

groetjes claudia

cheesum
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2007 19:47

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door cheesum »

nou mensen..ik heb er ook veel problemen.van alles geprobeerd.
hier is DE oplossing
ik moet rode kaarten naar hsc sturen.
als dat niet werkt kunnen ze bij de bank je eigen rekeningnr blokkeren voor hsc,kunnen ze niet meer afschrijven.en tot zover heb ik het de laatste tijd gewoon laten...STORNEREN...bij de bank.
dan word het terug gestort,en hoor niks van hsc.
dus mensen bel ff naar de bank en dan is het geregeld.ik zit zelf bij de rabo..
laat mij even weten of het gelukt is????[email protected].
0648966028

Arnica
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2008 17:31

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door Arnica »

Beste forum gebruikers,

Ik hoop dat onderhand al het gedoe rondom opzegging afgelopen is want zojuist heb ik telefonisch contact gehad, een email verzonden en zal ik morgen mijn schriftelijke brief voor opzegging de deur uit doen. Laten we hopen dat het vlot loopt. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Hieronder volgen nog enkele gegevens voor mensen die net als ik nog een telefoon verzekering of iets dergelijks bij deze maatschappij op moeten zeggen. Succes ermee!

groet Arnica


HARMONY SERVICE CENTER BV
Postbus 30155
3001 DD Rotterdam

Bereikbaarheid:

U kunt op ons de navolgende manieren bereiken:
Telefoon: 010-2068686
E-mail: [email protected]
Website: www.harmonyservicecenter.nl

Telefonische bereikbaarheid:

U kunt ons van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereiken van 08.30 tot 18.00 uur.

postadres:
Harmony Service Centre
Postbus 21460
3001 AL Rotterdam

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door mobiwizard »

Zo te horen heb ik dus geluk gehad met 2 opzeggingen......

Heb ze gewoon gefaxt en faxbewijzen gehouden. Paar dagen later nagebeld; 1 opgezegd, 2e konden ze niet terugzien. Even opnieuw gefaxt(met vorig faxbewijs) en voila.

Succes voor diegene waarbij het nog loopt.

o0flugel0o
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2008 12:47

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door o0flugel0o »

Wist niet dat er nog zoveel meer waren met dit probleem.
Heb zelf al meerdere malen brieven verstuurd dat ik het op wil zeggen.

Helaas niet aangetekend.
Dus dit ga ik nu doen.
Als het dan nog word afgeschreven dan klacht bij de bank.
En tot die tijd.....

Blijf ik storneren :roll:

hans1151
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2008 11:51

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door hans1151 »

Sinds 3 maart 2008 werd van onze rekening 6 euro maandelijks afgeschreven. Ik heb hierover gebeld, kreeg na keuze menu toets 3 heel snel een vriendelijke mevrouw aan de telefoon. De naam van de afschrijving en woonplaats kwam niet overeen met ons adres. Wij hadden deze verzekering niet afgesloten via Dixons in Zwolle, wij wonen in Amersfoort. Na controle van de verkeerde naam en plaats beloofde ze incasso bedragen terug te storten en de incasso stop te zetten. Ik ben snel en vriendelijk geholpen en heb vertrouwen in de afhandeling.
Hans. :D

bauke
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2008 01:07

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door bauke »

Ik ben er achter gekomen dat ik vanaf 2001 €6,95 per maand aan Rosemont betaal voor een telefoon verzekering. Dat ze dat na zoveel jaar nog mogen afschrijven. Wie doet er meer dan 7 jaar met een toestel. Vraag me af wat ze zeggen als ik hem ter reparatie aanbied. Moet ik hem eerst even uit het stof halen. Dit geintje heeft me wel €583.80 gekost. Werd afgeschreven van een rekening waar ik nooit mee gebankierd heb.
:oops:

Sarakim
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jun 2008 14:40

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door Sarakim »

Dan ook maar een positief bericht: ikzelf heb ongeveer 1,5 jaar geleden zonder problemen opgezegd bij HSC, en ben dan ook zonder twijfelen weer in een nieuwe verzekering gestapt nu ik een nieuwe telefoon heb.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2008 19:32

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik wist niet dat er zoveel klachten waren,ik heb zelf al 3 keer een brief gestuurd en betaal al 3 jaar teveel.
Wat kan ik doen?
Zodat ze het niet meer van mij rekening kunnen halen.
Vriendelijke groet :twisted:

Mobiel gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 15:48

Re: Klacht tegen HSC Rosemont

Ongelezen bericht door Mobiel gebruiker »

Toen ik de berichten las, was ik erg ongerust over het opzeggen van 2 polissen ivm einde abonnement
Nadat ik had gebeld werd mij vriendelijk mede gedeeld dat ik met een maand opzegtermijn, schriftelijk mijn verzekering(en) kon beëindigen.
Ik stuurde als aankondiging per e-mail een bericht van afmelden. Het kon maximaal 5 dagen duren voor ik bericht terug kreeg.
45 minuten later had ik antwoord, dat het door gestuurd zou worden naar betreffende afdeling en dat ik een schriftelijke bevestiging zou krijgen.
Voor de zekerheid stuurde ik nog per aangetekende brief een opzegging.
2 dagen na mijn mail en de aangetekende brief net vandaag de deur uit, had ik al een bevestiging van de opzegging van mijn verzekering met in acht neming van de opzegtermijn.
Nu alleen nog de afrekening van september in de gaten houden, maar ik heb alle vertrouwen in een goede afloop.

Gesloten