LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN misleid senioren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nikki13
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2013 16:14

KPN misleid senioren

Ongelezen bericht door nikki13 »

KPN biedt de SeniorenGSM Fysic FM 9600 aan voor de "voordeelprijs" van :shock: € 29,- per maand. Deze telefoon koop je voor € 59,-
Bij het KPN abonnement krijg je hiervoor 100 belminuten, 100 smsjes en 100MB!!!
Helaas is er geen internetmogelijkheid op de Fysic FM 9600. :roll:
In maart 2013 dit "foutje" al doorgegeven maar de website is nog niet aangepast. Triest...

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: KPN misleid senioren

Ongelezen bericht door sephora30 »

Grappig 100mb internet :mrgreen: :roll:

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: KPN misleid senioren

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Koopje toch?

Ik zal zeggen laat je beter informeren koop het toestel los en neem een lekker goedkoop sim-only abonnement erbij.
Wil je meer informatie kijk dan hier: http://www.belkostenwijzer.nl/ tegenwoordig zijn er genoeg senioren die informatie inwinnen via internet.

MVG,

Henk

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: KPN misleid senioren

Ongelezen bericht door Renske99 »

Mijn ervaring is dat als de "oudjes" alleen komen en niet zo goed de weg weten tussen al die telefoons en abo's dat ze gewoon een telefoon met abonnement aansmeren.

Zo heeft mijn moeder een telefoon met abo gehad, de telefoon was voor haar gemakkelijk, duidelijk en leesbaar dat wel, maar wat moet ze in godsnaam met een abo van rond de 30 euro?
Het mens is 86 jaar, sms'en weet ze niet wat het is, dat ene belletje om de taxi te bellen gaat nog net, ze heeft duidelijk aangegeven waar de telefoon voor is, ik vind het dus schandalig dat je die mensen dan zo een poot uitdraait.

Gelukkig is het abonnement nu afgelopen, ik zeg als je zo nodig een taxi moet bellen vraag je maar een voorbijganger op straat, de meeste mensen hebben tegenwoordig wel een mobiel, geef je die mensen maar een euro voor de moeite en de kosten, voor mijn part 5 euro, maar die ene keer in het half jaar dat dat gebeurd ben je op deze manier veel goedkoper uit.

Gesloten