LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN sluit je aan en.... licht je op

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dvanhul
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:38

KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door dvanhul »

Al een aantal maanden is het mogelijk om via de website KPN.Com een mobiel abonnement af te sluiten, waarbij je 5 euro korting krijgt op de belbundel, dus voor een €.25,-- abonnement betaal je er maar €.20,--
Daarnaast worden er geen aansluitkosten á raison van €.52,50 in rekening gebracht. Mijn dochter leek dat wel wat en besloot een dergelijk abonnement af te sluiten. Toestel, SIMkaart contract etc. werden keurig op tijd geleverd. En toen kwam de eerste rekening, en jawel, wel degelijk €.52,50 entreekosten in rekening gebracht. Ik heb contact opgenomen met de administatie van KPN, waar men mij verzekerde dat dit een vergissing was en dat eea zou worden gecorrigeerd. Voor mij was de kous daarmee af, een vergissing kan iedereen maken, zelfs KPN.....

Omdat mijn huidige abonnement bij een andere provider afloopt, besloot ik enkele weken geleden ook om via de website van KPN een soortgelijk abonnement te nemen. De voorwaarden waren nog steeds: 5 euro korting en géén entreekosten.

Waarschijnlijk raden jullie het al... de eerste rekening, en jawel, €.52,50 entreekosten!

Dacht ik in het eerste geval nog dat het een incident was, heb ik nu sterk het idee dat KPN dit structureel doet en dat mensen die niet goed hun rekening nakijken, gewoon voor €.52,50 getild worden door KPN! Ik heb richting KPN (nog) geen actie ondernomen, maar ben van plan zodra er incasso bij mijn bank plaatsvindt, het bedrag te laten storneren en vervolgens het daadwerkelijk verschuldigde bedrag over te maken.

Ik vraag me af hoeveel mensen op deze manier al 52,50 euro lichter zijn gemaakt door KPN....

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik vraag me af hoeveel mensen op deze manier al 52,50 euro lichter zijn gemaakt door KPN....
Mensen die minder goed opletten en dus blindelings betalen wat er op de rekening staat. Je rekeningen moet je altijd controleren, dat blijkt maar weer.

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door opperbom »

Op www.telecomvergelijker.nl loopt een groot topic over de webshop van KPN. Als je dat leest ....... . En ook inderdaad daar mensen waar ten onrechte 52.50 Euro in rekening wordt gebracht. Het schijnt daar op dit moment echt een zooitje te zijn.




Marchel.

[email protected]
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 aug 2006 21:44

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door [email protected] »

Kreeg belachelijk hoge rekeningen van KPN en ga klacht indienen bij OPTA. Abonnement van € 25,00 en kreeg vervolgens rekeningen van € 200,00 en meer! Bij ongewijzigd belgedrag en nadat ik mn vaste abonnement had opgezegd. Van mobiel naar vast is duur, maar dan nog.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door Kika29 »

Beetje kort door de bocht je reactie storm. Als je buiten je bundel gaat bellen ga je inderdaad duur bellen. Daarom is het ook belangrijk je bundel aan te passen aan je belgedrag.

El-kritisch
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door El-kritisch »

Let ook op als je voor de 5 euro korting actie hebt gekozen via kpn.com dat dit goed op je overeenkomst staat, bij mij was dit niet het geval. Er stond in code schrift, oncijferbaar een actie, ik vermoedde dat dit niet klopte en dat bleek na nabellen ook zo te zijn. Ze hebben beloofd dit aan te passen en te verrekenen op de volgende factuur. De eerste factuur is dus ook al te veel afgeboekt, LET DUS OP!!

wilger
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2006 17:50

Re: KPN sluit je aan en.... licht je op

Ongelezen bericht door wilger »

KPN webwinkel zijn inderdaad oplichters
Ik heb een abo van 10 euro genomen, maar ben nu wel elke maand gemiddeld 17 euro kwijt, tewijl mijn beltegoed steeds groter groeit.
Waar bel ik dan van, alleen extra kosten ??

Gesloten