LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Vip service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tsuko
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2012 19:10

LG Vip service

Ongelezen bericht door Tsuko »

Hallo

Nou in september kreeg ik van T-mobile dus mijn LG 3D telefoon, deze was mij aangesmeerd door tmobile met het feit dat je geen samsung moest pakken omdat hij toen niet meer verkocht mocht worden. Nouja ik me dus een verkooppraatje laten aansmeren met ja de LG is een van de betere telefoons waar je weinig problemen aan hebt en de VIP service is hartstikke goed. Nou ik heb hier de allergrootste spijt van ooit!

Na 3 weken kreeg ik al mijn eerste probleem de batterij ging verdomd snel leeg, maar was over mijn 2 weken proeftijd heen dus ik kon al niets meer met T-mobile want de toestellen gingen alleen via LG VIP service. Dus die gebeld en bleek dat ik mijn toestel maar moest updaten. Dit ging even beter tot voor een 8 weken terug toen werd mijn telefoon zo heet dat ik mijn handen zowat er aan verbrande. Dus ik LG gebeld en moest ik een of ander programma draaien zodat hun instellingen konden veranderen. Deze instelling was dat hij niet naar een andere wifi zocht dan mijn eigen... En moest kijken of het beter ging, wat dus niets met mijn probleem te maken had want hij werd uiteraard nog steeds loei heet. Dus mijn telefoon werd omgeruild met de VIP service.

Het volgend toestel had dus ook weer problemen, uiteraard had ik contact personen, foto's en muziek van een wild vreemd persoon op mijn telefoon staan, dus ik maar even alles gewist. En kijken of het beter ging. Toen ik iemand moest bellen vroeg hij aan mij wat er mis was want ik klonk als een robot voor hem en ik kon hem ook met moeite verstaan. Dus ik hier mee naar de Tmobile shop en hun hebben hem eens bekeken en zeiden van het toestel heeft duidelijk val schade dus als je hem wilt laten repareren is het voor eigen kosten. Dus ik weer naar de LG vip service gebeld en hun zouden mijn toestel ook laten omruilen, alweer.

Toen ik dit huidig toestel kreeg bleek dus dat ik hem al niet op de PC kon aansluiten elke keer kreeg ik al een foutmelding kan de telefoon niet vinden. Nouja ik dacht van zal wel een foutje zijn met het oud toestel. Dus ik dacht van laat ik LG eens bellen om te vragen of het makkelijk opgelost kan worden want ik kon het nergens vinden. Toen vond ik alweer een nieuw probleem met de telefoon (Dit was nog geen 30 minuten sinds pro assist (hun ruilen de telefoon) de deur uit was). Ik kon er niet eens mee bellen! Zodra ik ging bellen hangt de telefoon zich spontaan vast. Dus ik met moeite via een vaste telefoon hun te pakken gekregen en hun het probleem uitgelegd. En dat ik graag een nieuw toestel wil en geen omgeruilde maar aan die eisen kunnen ze niet voldoen want ze zeggen aan de telefoon van "Jaa we kunnen je daar niet mee helpen je moet maar elke keer je toestel omruilen tot je eentje krijgt wat WEL aan je eisen voldoet", ik dacht echt van dat mijn eisen een werkend toestel is? En als ik het er niet mee eens was dat ik mijn dealer het maar moest vragen.

Nou mijn dealer is dus tmobile hun heb ik ook het probleem uitgelegd en ongeveer dezelfde klachten brief geschreven. Nu hebben hun een tegemoetkoming gedaan doordat ik mijn abonnement gratis een renewel* mag geven, zonder administratie kosten. Maar ergens ben ik van mening, heb ik als consument niet ergens meer rechten dan dit? Heb ik me nu ergens weer vanalles laten aanpraten?

LG stuurt mij naar Tmobile
Tmobile stuurt mij weer naar LG

Tevens mocht ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden bij tmobile en dat kan dan 3 keer en dan mag ik het vertrouwen in LG verliezen. En dan nog kreeg ik een pressed telefoon uit de fabriek.

Dus wat kan ik eigenlijk nog doen? Wat zijn mijn rechten als persoon nog? Moet ik me maar blijven beroepen op de VIP service die bijna afloopt? Moet ik Tmobile ergens onder druk gaan zetten? Ik ben een beetje het gezeur moe van deze telefoon, ik heb me ergens weer iets laten aansmeren door een verkoper die beweerde dat het een goede telefoon was.

* Renewel is dus nu een nieuw abbo afsluiten (vervroegde verlening dus) met 70 euro administratie kosten, dus die komen dan bij je huidig abbo erbij (Dus stel je moet nu nog tot 2013, dan heb je een abbo tot 2015)

Gesloten