LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
thuytien
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2019 08:35

Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?

Ongelezen bericht door thuytien »

Mijn Samsung Note 4 was voor reparatie weg, maar blijkt nu na 3 eerdere reparaties de afgelopen weken, niet meer te herstellen zijn.
Nu bieden ze me een Samsung S7 Edge aan.

Dat toestel heb ik toen bewust niet gekozen omdat ik het niet mooi vind. Plus dat het minder opties heeft dan de Note 4.

Ben ik nou verplicht om dit te accepteren?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Officieel mag je geld terug vragen als niet herstelbaar...

maar na 3x herstellen zou ik wel een andere kiezen, uiterlijk jammer maar wel redelijk gelijkwaardig in mogelijkheden.

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?

Ongelezen bericht door Cro »

thuytien schreef:
22 jan 2019 08:43
Mijn Samsung Note 4 was voor reparatie weg, maar blijkt nu na 3 eerdere reparaties de afgelopen weken, niet meer te herstellen zijn.
Nu bieden ze me een Samsung S7 Edge aan.

Dat toestel heb ik toen bewust niet gekozen omdat ik het niet mooi vind. Plus dat het minder opties heeft dan de Note 4.

Ben ik nou verplicht om dit te accepteren?
Of je de S7 Edge moet accepteren kan ik zo niet zeggen. Ik zie echter niet waar de S7 Edge minder opties heeft dan de Note 4, alle specs die ik kan vinden laten zien dat de S7 Edge juist een toestel is met betere hardware, meer opties, nieuwere software namelijk Andriod 8.0 i.p.v. max Andriod 6 en ook nog eens 2 jaar jonger is dan de Note 4. Al met al een flinke verbetering, behalve dat je het uiterlijk niet mooi vind.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee, dat ben je niet verplicht.

Gesloten