LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My Vodafone en ik.....spookt.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JordyP
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2015 22:24

My Vodafone en ik.....spookt.

Ongelezen bericht door JordyP »

Mijn Vodafone en ik.....


Gisteren 21-08-2015 keek ik online op mijn bankgegevens. Ik ben mij kapot geschrokken van de rekening van juli. Namelijk €83,26 terwijl mijn abonnement Red 3 Super de kosten €40,- per maand. zijn.
Blijkt dat er €22,48 Data buitenland zijn, €2,72 kosten voor mobiel bellen naar service nummer 52 minuten.1 sms naar buitenland € 0,30 ( dit is bekend naar Belgie) en alles in 1 op reis €43,26 kosten zijn buiten de bundel.
Na 1,5 uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik iemand van de klantenservice te spreken. Deze meneer is verder gaan kijken en wederom heeft hij mij weer in de wacht gezet. Na 12 minuten te hebben gewacht is de bevinding van deze meneer dat ik internet data heb verbruikt vanuit Italië in de maand juli in de vakantie.
Ik heb aangegeven dat ik niet op vakantie ben gegaan dit jaar omdat ik bezig ben geweest met mijn verbouwing van onze woonkamer. Deze meneer gaat het verder uitzoeken wat er nu aan de hand is precies en belt mij of mailt mij aankomende week of laat iets van zich horen.

Gisterenavond rond 18.40 uur kijk ik op nu Vodafone bij mijn Te Goed en zie ik dat ik €63,10 buiten mijn bundel. Kortom ik schrik weer.
Rond 21.30 kijk ik weer bij mijn Te Goed en zie ik het staan op €71,50 buiten mijn bundel. Aangezien ik mijn telefoon voor het laatst gebruikt heb om 14.15uur.

Nu kijk ik vandaag 22-08-2015 om 21.00 uur en zie ik bij mijn Te Goed buiten mijn bundel staan op data buitenland €66,74 en Alles in 1 op reis €43,92
Ook de belkosten na het Vodafone klantenservice nummer van gisteren 21-08-2015 €2,72 maakt samen €113,68 + mijn abonnement €40,- maakt samen €153,68 kosten voor de maand augustus en heb nog 10 te gaan voordat de maand augustus eindigd.

Kortom ik ben nooit op vakantie geweest dit jaar. Ik ben nooit in Italië geweest dit jaar.
Ik nooit in de buurt van de Belgische grens of Duitse grens geweest. Als ik daar wel ben zet ik ruim van te voren mijn mobiel uit en zet ik de mobiel weer aan als ik terug ben in Nederland.

Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze gang van zaken en zeer boos omdat er iets gaande is waar ik geen grip op heb.

Ik hoop dat Vodafone contact met mij opneemt om dit goed uit te zoeken wat er nu gaande is.

Ook heb ik mijn mobiel vandaag uitgezet. En gebruik mijn mobiel niet meer. Het is een spookachtig iets.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: My Vodafone en ik.....spookt.

Ongelezen bericht door renewouters »

Heb je toevallig bepaalde apps geinstalleerd waarna je de spookrekeningen kreeg? Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste. In geval van twijfel: terug naar de fabrieksinstellingen en alleen installeren waarvan je zeker weet dat het betrouwbaar is.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: My Vodafone en ik.....spookt.

Ongelezen bericht door tijger1 »

En wat geeft uw mobiel zelf aan als verbruik? Dus data en bellen?

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: My Vodafone en ik.....spookt.

Ongelezen bericht door ruud_a »

Als ik mij niet vergis, moet Vodafone de locatie van uw simkaart kunnen bepalen.
Als uw simkaart in Nederland is, kunt u nooit vanuit Italie bellen.
Dan moet Vodafone dat maar uitleggen.

Gesloten