LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marijkekanters
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:29

OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Ongelezen bericht door marijkekanters »


Ik heb een mobiel Vodafone abonnement waarbij achteraf blijkt dat Vodafone niet het bereik kan garanderen. Ik zit te pas en te onpas op een Belgisch netwerk. De rekening loopt daardoor hoog op die ik vervolgens mag gaan betalen.
Vodafone kan niet leveren, nl een netwerk waarmee gebeld kan worden tegen een abonnentstarief maar ik mag wel de kosten en meer betalen.
Eigenlijk zegt Voadafone, Jammer de bammer, je woont verkeerd!! En compenseren ho maar!
Nu wil ik een oproep aan andere abonnees die het zelfde euvel hebben.
SCHANDE VODAFONE OM ZO MET JE KLANTEN OM TE GAAN!!!

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb een mobiel Vodafone abonnement waarbij achteraf blijkt dat Vodafone niet het bereik kan garanderen. Ik zit te pas en te onpas op een Belgisch netwerk. De rekening loopt daardoor hoog op die ik vervolgens mag gaan betalen.
Vodafone kan niet leveren, nl een netwerk waarmee gebeld kan worden tegen een abonnentstarief maar ik mag wel de kosten en meer betalen.
Eigenlijk zegt Voadafone, Jammer de bammer, je woont verkeerd!!
Dat je te pas en onpas op een belgisch netwerk zit is een fout in je telefoon instelling,netwerk kiezen op handmatig zetten en dus niet op automatisch laten staan en joepie de poepie je belt alleen met het Nederlandse Vodafone Netwerk,had hetzelfde met T-mobile op een vakantiepark in Limburg.


gr Henk

marijkekanters
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 mar 2010 10:29

Re: OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Ongelezen bericht door marijkekanters »

Bedankt voor je tip.
Alleen doe ik niets anders, als ik er erg in heb het netwerkt handmatig te kiezen.
Je heb er niet altijd erg in. En ik vind als je een abonnement verkoopt tegen een netwerkt en je kunt het niet leveren omdat de zendpaal niet sterk genoeg is, je de rekening niet bij je klanten neer moet leggen.
En dat doet Vodafone wel.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Ongelezen bericht door henk51 »

Alleen doe ik niets anders, als ik er erg in heb het netwerkt handmatig te kiezen.
Je heb er niet altijd erg in.

Ja dan is het toch een beetje aan jezelf te danken dat je meer betaald dan nodig is.Vodafone en ook T-Mobile zijn nu eenmaal niet de providers met de sterkste signalen.Bij automatisch wordt het sterkste signaal gebruikt en dat kan in grensgebieden een buitenlands signaal zijn.

gr Henk

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: OPROEP - slecht bereik bij Vodafone - Oproep

Ongelezen bericht door sjohie »

marijkekanters schreef:Bedankt voor je tip.
Alleen doe ik niets anders, als ik er erg in heb het netwerkt handmatig te kiezen.
Je heb er niet altijd erg in. En ik vind als je een abonnement verkoopt tegen een netwerkt en je kunt het niet leveren omdat de zendpaal niet sterk genoeg is, je de rekening niet bij je klanten neer moet leggen.
En dat doet Vodafone wel.
Je vinkt het 1x uit, en je bent klaar zolang je de gsm niet aan/uit zet? Blijkbaar woon je in de grensregio, en loop je tegen de beperkingen van het gsm systeem aan. Dat is nou eenmaal zo ontworpen, dat er een zekere overlap tussen de cellen is, of er nou een landsgrens in valt of niet. Maar goed, jouw nadeel is mijn voordeel, bijvoorbeeld als ik voor mijn werk even naar het buitenland moet, en hierdoor niet elke keer een nieuw netwerk moet selecteren als ik over de grens rijd.. :wink:

Gesloten