LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen internet en telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kruizinga
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2006 21:50

opzeggen internet en telefonie

Ongelezen bericht door kruizinga »

onlangs wilde ik mijn telefoon en internet stop zetten bij upc na vele telefoontjes te hebben gepleegd en vele uren wachten werd mij meegedeeld dat ik mijn internetaansluiting direct stop kon zetten maar dat mijn telefoonaansluiting doorliep tot april 2007{heb sinds 2005 telefonie van upc} kan dit maar zo?
Mag men een abonement altijd stilzwijgend verlengen,ik dacht n.l dat je hier over bericht zou moeten krijgen

Hans kruizinga

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: opzeggen internet en telefonie

Ongelezen bericht door C200K »

Ja, dit kan.

Het is niet voor niets "stilzwijgend"!!!! Dit wil dus zeggen dat het automatisch door blijft lopen zonder berichtgeving.

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: opzeggen internet en telefonie

Ongelezen bericht door Wankytan »

Het zelfde als je geabboneerd bent op een magazine, moet je ook drie maanden van tevoren opzeggen, anders blijf je nog een jaar lid.

Eigenlijk moet dit veranderen, dat je eerst een jaar lid moet zijn, kan ik begrijpen, maar daarna? Misschien een opzeg termijn van drie maanden?

Tallie1979
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 dec 2006 22:05

Re: opzeggen internet en telefonie

Ongelezen bericht door Tallie1979 »

Je tekend ervoor, dus ja, dat kan..

J.Rossiau
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007 21:02

Re: opzeggen internet en telefonie

Ongelezen bericht door J.Rossiau »

Voor upc zijn klanten een melkkoe!
Ik had een jaarcontract voor internet+bellen. Al van het begin waren er problemen met te hoge rekeningen.Bellen,schrijven en emailen het maakte allemaal niet uit er werd gewoon niet of nauwelijks op gereageerd.Ik was dan ook maar wat blij toen het jaar om was.In september heb ik mijn abonnement opgezegd voor 3 november zowel per brief als per email.Ook hier werd niet op gereageerd.Pas een korte tijd voor de afloop van het abonnement kreeg ik een doos thuis gestuurd voor het modem met de mededeling dat ik deze binnen vijf dagen terug moest sturen.Op drie november werd ik afgesloten na precies een jaar.Doch begin december ontving ik een factuur van maar liefst € 352,29 onder de beschrijving van: Afkoop resterende abonnementstermijn! Dit is pure oplichterij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga dit uiteraard NIET betalen! Ik heb geen schuld bij upc maar upc moet mij nog de borg van het modem terug betalen.
Ik zou eenieder willen waarschuwen "BLIJF VAN UPC AF" D.R.

Gesloten